19 Ocak 2009

HEDİYE ALMAK MI, HEDİYE ETMEK Mİ ?


Hediye etmek mi, yoksa hediye almak mı daha mutluluk verici ?

Bugün, çocuklarımın dershane+etüt hizmeti aldıkları kuruma ödeme yapmak için giderken, ördüğüm, şu ve şu bebeği, özenle paketleyip, yanıma aldım. Eskiden büyük oğlumun sınıf öğretmeni, şimdi dershanenin müdiresi olan sevgili x hanıma pembe bebeği, halkla ilişkilerden sorumlu, bizim çok sevdiğimiz dünya tatlısı y hanıma da diğer bebeği hediye etim.

Yüzlerindeki mutluluk ve hayranlık ifadesi, teşekkür ederken ki içtenlikleri, daha çok bebek örmeye değerdi.... Ben daha da mutlu oldum.

Dönüşte de, diğer işlerimi halledip ve yeni merserize ipler alıp, eve geldim. İlk fırsatta yeni bebekler örmek üzere....

13 yorum:

GeCe dedi ki...

demek onları hediye örüyordun, çok güzel bir hediye bence

Adsız dedi ki...

kesinlikle hediye etmek çok daha keyifli..Hele bir de el emeği ise..Ellerine ve yüreğine sağlık :)

Betül İnce dedi ki...

Ben ikisin de çok severim.

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ikiside çok hoş bence ama ben daha çok hediye vermeyi seviyorum ...pembe hanımda çok hoş bence elne sağlık

zarpandit dedi ki...

aslında sunu farkettim ben hediye etmeyi daha cok sevyorum gibi :)

KelebekGibi dedi ki...

Ne kadar iyi etmissin, senin el emegini görünce tabiki sevinmislerdir :) HEdiye etmek ve karsidakinin aldigindaki mutlu olusunu görmek cok güzel kesinlikle bende buna bayiliyorum, iyiki hediye ettim diyor insan sonra. HEdiye almakta ayri bir güzel tabiki :)
Kolay gelsin, bebeklerin cok güzeller, devamini getir bencede :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yeşil şapkalıyı özellikle çok şirine bulmuştum,alan kişiler güle güle kullansın....

Cocukla Cocuk dedi ki...

birilerine hediye vermek üstelik el emeğinle yaptığın bir şeyi hediye etmek çok güzel bir jest...eline sağlık güzel düşünmüşsün:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

birilerine hediye vermek üstelik el emeğinle yaptığın bir şeyi hediye etmek çok güzel bir jest...eline sağlık güzel düşünmüşsün:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

birilerine hediye vermek üstelik el emeğinle yaptığın bir şeyi hediye etmek çok güzel bir jest...eline sağlık güzel düşünmüşsün:)

Adsız dedi ki...

x ve y hanımlar çok şanslı...

kesinlikle hediye vermek daha kıymetli benim içinde.daha mutlu oluyorum.

edaca dedi ki...

ayyy sımdı x ve y hanım olasım geldı :P

böcük dedi ki...

İkisi de mutluluk verir :) Hediye verince karşındaki insanın surat ifadesini görmek mutluluğunu görmek dünyalara bedeldir :D Hediye alınca paketin içinde her ne olursa olsun sana özeldir bunu bilmek yeter :d Hele böyle el emeği şeyler bambaşka güzel :)