16 Ocak 2009

BİR GRAM ET BİN AYIP ÖRTER Mİ ?


Ömrü hayatımın, en kilolu dönemlerini yaşamaktayım. Bu kadar kilolu olduğum dönemler vardı elbet, hamilelik dönemlerim !!

Her zayıflama girişimimde başarısızlığa uğrayıp, üstüne biraz daha ilave ettim, biriktirdim. Vermek istediğim kilolar, çift haneli sayılara ulaştı !!

Açıkçası sosyal hayatımı bile etkilemeye başladı, hayatım boyunca ince olan ben, memnun olmadığım şu görünümümle insan içine çıkmaktan kaçınıyorum. Çok can sıkıcı ve zorlayıcı bir durum.

Artık profesyonel yardım almanın zamanı geldi sanırım.

Not: Üstteki resim, kendi gözümü korkutmak için eklendi, Allah öyle olmaktan korusun.

14 yorum:

GeCe dedi ki...

canım valla ben uzun zamandır iki haneli sayıların en küçüğü kadar kilo vermek istiyorum ama nerdeee, belli bir zamandan sonra yaşla da alakalı

serencam dedi ki...

Sen o kadar kilolu değilsin anlattığın kadar değilsin en azından..Sen çok rahatsız oluyorsun o zaman gt psikolojin düzelcekse güzel kadın :)))

Betül dedi ki...

son zamanlarda çok aldım birgül, 72 nasıl ?

Adsız dedi ki...

ahmet marankinin bahar temizliği diye geçen kürünü tavsiye ederim birinci dereceden yakınlarım tarafından denenmiş onaylanmıştır hem vücudu temizleyip biyolojik yaşı on yıl geri alıyor hem bir yıl boyunca hiç bir hastalığa yakalanmıyorsunuz hem de sağlıklı kilo veriyorsunuz. Aklınızda bulunsun derim.Kolay gelsin :)

Betül dedi ki...

@ san, teşekkür ederim, evet annemlerde yaptılar çok güzel bir şey detoks, o zayıflamaktan ziyade, arınma amaçlı, tabi yan tesir olarak az biraz zayıflatıyor, :) zamanlaması var sanırım onun,uygun zamanında bir ara ben de yapmak niyetindeyim.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sevgili erguvan ağacı,hülya konar'ın tavsiyesi üzere bloğunuzu tanıma fırsatı buldum ne ilginç ki bende dün gece bu konuyla ilgili yazı yazdım.malesef hamilelik sonrası kilolar verilemediği gibi verilenlerde kış nedeniyle geri alınınca bir hayli zor durumda kaldım...bende kendimi bir hayli zor durumda hissediyorum.dilerimki en kısa zamanda bu yükten kurtuluruz...:))sağlıcakla kalın..

Betül dedi ki...

çok teşekkür ediyorum, dediğiniz gibi zor bir durum, inşallah en kısa zamanda kurtuluruz. :)

Seybe dedi ki...

Kimi vermek icin ugrasir, kimi almak icin ama her kadinin bir derdi var bu kilolarla:) bende gunlerdir hastaliktan var olan birkac gramimida kaybettim diye uzuluyorum:( fazlalari alabilirim;P

Cocukla Cocuk dedi ki...

yaşımız ilerledikçe kilo vermemiz gittikçe daha zorlaşıyor maalesef..off:(

Betül İnce dedi ki...

Ben de Betül'cüğüm. Kolay gelsin bize.

Sevgilerimle.

zarpandit dedi ki...

mis kokulu erguvanım o tadı tuzu yerinde olmayan 5i biryerde cayı var ya bende ona dadandım şimdi..:) dur bakalım birde şu marakiye bakalım..

he bu arada bol bol sebze yemek gerek :DD

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

HEP BÖYLE UYUTTU SEVDİKLERİMİZ BİZİ.YA BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER .SENİ KİLON MU VAR SANKİ.HEM SEN KİLOLU DEGİLSİN Kİ BALIK ETLİSİN.VS YANİ BÖYLE SEVDİLERDE DOSTLAR BAŞINA. BENİM CANIM DOST ACI SÖYLER DERLER AMA YALAN YANİ.BİZİMDE HOŞUMUZA GİDİYOR BU TARZ SÖZLER EE KİLOLU DEGİLİM DİYEREK KENDİMİZİ KANDİRIYORUZ.BAL GİBİDE KİLOMUZ VAR AYNALAR YALANMI SÖYLÜYOR DEĞİL Mİ.İYİ HAFTA SONLARI.TOPLU ZAYIFLAMA SEANSI YAPALIM

edaca dedi ki...

aaaaaaaaaaa sekerım hıcte abarttıgın gıbı dıılsın tam bı balık etlı kadınsın:)))

ozaman benım ıntarrrr etmem lazım :(((( valla resmın sen kendı namına ekledım dıyosunda ben gendu ustume alındum bacummm :P aynııı bennn aynıııı :P hatta bı kac yıla tıpkısının aynısıyım herhal :))

Hülya Konar dedi ki...

@seybe gülümsetti beni :)