20 Ocak 2009

ANNELER HİÇ ÇOCUK KIYAFETİ GİYER Mİ ?

Bu kız çocuğu montunun arkasındaki de kim ? Tabi ki Musti.

Waikiki ye girdiğimiz gibi, bunu görüp eline aldı. Israrla bu montu istedi, mağazadan çıkana kadar, onu ikna etmekte çok zorlandım, hatta abileri bir ara anne alacak mısın yoksa bu kız montunu diye sordular :)

Waikiki demişken, çocuk reyonunda, özellikle kız çocuğu reyonunda ben çok vakit geçirim neden mi ? :)

Kendime alırım, 14-16 yaş bedendeki kız çocuğu kıyafetleri, 40-42 bedene tekabül ediyor. Şimdiye kadar kendime, özellikle yaz aylarında kız çocuğu reyonundan çok elbise, gömlek ve bluz aldım. :) Kız çocuğu kıyafetlerinde, öyle güzel cicili kumaşlar kullanıyorlar ki, bayılıyorum, özeniyorum. Çocuk reyonundan alıp, gidip diğer tarafda bayan kabininde denemek, biraz komik oluyor ama, cidden çok hoş, cicili bicili giysiler alabiliyorum . Dışarıda olmasa da, evde giyiyorum. :) Hani şu içimdeki çocuk meselesi filan.. :) Şu son aldığım kilolardan kurtulabilirsem, yine giyebilicem inş. Tabi birde şu var, kalıpların hepsi aynı değil, birden fazla kalıp kullanıldığı için, tüm 14-16 yaş bedenleri olmuyor, sadece bazıları :))

Ne ayıp di mi :)

Bedeniniz uyuyorsa bir bakın derim.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

waikiki kimindi :D artık robota bağlandım bi markanın önce kimin olduğunu sormak geliyor dilime.Anneler çocuk kıyafeti giyer tabiki hemde ne tatlı olur bi de kız çocuğu olanlar onlarla tıpatıp aynı kıyafetleri bulupta giymiyorlar mı minyatürü gibi sanki bayılıyorum onlara :))))

Betül dedi ki...

canım benim, bayılıyorum senin bu hassasiyetine, merak etme sahibi müslüman insanlar, bizden yani :)

GeCe dedi ki...

bir arkadaşım hep waikiki çocuk reyonundan giyinir gerçekten çok sevimli şeyler oluyor bazen

Cocukla Cocuk dedi ki...

oleyy bunu ogrendigim iyi oldu:))

Seybe dedi ki...

Bende hep Waikikiden giyiniyorum ayiptir soylemesi:D ben 38 bedenim ve 16 yas tekabul ediyor 40-42nin bile uyabilmesine sasirdim.

Betül dedi ki...

çok şaşırdım ve sevindim, ben de bir ben sanıyordum,

şeybecim, evet ayıptır söylemesi :)) ben de buldum mu kaçırmıyorum waikikkiden, dediğim gibi, hepsi uymuyor 14-16 yaşın bana, kalıpları büyük olanlar uyuyor. ama sana 38 olduğuna göre hepsi uyar :)

NİSANUR dedi ki...

Waikikinin bedenleri büyük,fiyatları biraz pahalı gibi
ama aradığını bulmak kolay oluyor.

edaca dedi ki...

:)))) evet evet benım ablamda okadar zayıfkı kendıne gorebısıe bulamuyo oda lcw den gıyınıooooo 12 yas :)))))))))))))))))

ama bende encok sıfır 6 grubuna takılıyorum yanı yenıdogana :((((((

edaca dedi ki...

ama mustıse bayıldım ne suslu olcek demekkı buyudugunde :P

böcük dedi ki...

Heheh Musti zevkliymiş :D

Ben waikiki'nin erkek ve kız çocukları için ürettiği o minicik minicik kıyafetlere bayılıyorum :D fiziğim elverse o el kdar şeylerin içine girmek ve hiç çıkmamak istiyorum :D bundan sonra ben de kız reyonuna bakacağım ehehe ehehh :D

leyya dedi ki...

inanamıyorummmm!!!bunu yapan sadece benimdir sanıyordum))))ben de bilhassa yazlıklarımı aynen aynı yerden alıyorum.hatta kışında hırkanın altından mutlak giyiniyorum..bayılıyorum renklerine modellerine ..en son kızımı bahane ederek aldığım elbise hala dolabımda ve ben kokuyor))
mustiye hem bayıldım hem de içim acıdı çocuk nasıl da begendi kimbilir peşinde o kadar dolaştırdıgına göre..ama ben de onu pabuçlarını çok sevdim bana uyar mı acaba anesi))

Adsız dedi ki...

:))) yillarca cocuklarin kucuk gelenlerini kiyamayip kullandm:))sonra buyuduler simdi tisortlerinin icinde kayboluyorum:))))
yazini okuyunca icimden itiraf etmek geldi:))

Kucak dolusu sevgiler

Gizem. dedi ki...

aa niye kullanılmasın pırıltılı tişörtler ideal :))

leyya dedi ki...

waikikiye uğradım bugün..15-16 yaş bir tunik aldım kiii neffisss))14.90a hemde))sevgiler selamlar ..

esengül dedi ki...

çok güzel fiziğiniz izin verdikten sonra giyinir tabi annelerde çocuk kıyafeti,
benim kızımda erkek parfümlerinin kokusunu çok sever hatta dayanamayıp bazen babasının parfümünden sıkıyor çok hoşmuş :)

Adsız dedi ki...

neresi ayıpmış.harika bence.