2 Aralık 2008

ÜSKÜDAR'A GİDER İKEN

Serin bir kış gecesi, objektifimin yakaladığı bir görüntü. Çocuklar Kız kulesi'ne nazır kestane yemeyi, kız kulesi tarihini anne-babasına anlatmayı, kayalardan zıplamayı, sahil boyunca koşma yarışı yapmayı, önceki lodosta devrilen gemiyi yakından incelemeyi pek severlermiş.

***********************************

-Anne (13 yaşında büyük abi)
-Efendim oğlum
-Gazetede okudum, başkasının evinde wc'ye giremeyen, tahtaya kalkmaktan pek hoşlanmayan,insanlarla fazla konuşmayan insanlarda sosyal fobi oluyormuş.
Hani ben başkasının evinde wc'yi kullanmayı sevmiyorum, tahtaya kalkmaktan da pek hoşlanmıyorum ya, ben de sosyal fobi olabilir mi ?

- :) Başka yerde wc'yi kullanmayı genelde kimse tercih etmez, , tahtaya kalkınca heyecanlanmak da kısmen doğaldır, sen her yaştan insanla öyle rahat iletişim kurabiliyorsun, insanlarla birlikte olmayı öyle seviyorsun ki, sen de sosyal fobi olduğunu hiç sanmıyorum. Gazete okuman, okuduğun üzerinde düşünmen, bunu dillendirip, sorgulaman, bizimle paylaşman ne güzel.

3 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

oğlunun kendini sorgulaması gerçekten çok güzel.eksiklerinin yada fazlalıklarının farkına varması açısından önemli bir davranış bence de.

ancak beni ençok gazete okuması sevindirdi...bu devirde koca adamlar dünyadan bir haber yaşarken 13 yaşındaki bir gencin(sana göre çocuk olsada)gazete okuması taktire şayan ...

sevgilerimle...

Hülya Konar dedi ki...

not:
ben de kestane yemeyi çok severim :)

edaca dedi ki...

canımmm yaaaa Allahım esırgesın bence cok bılınclı bu soruları kendıne sorarak masallah kocaman sevgıler :)