26 Kasım 2008

ANNE BANA BESLENME YAP


Hava güzeldi dün. Musti ile annesi parka gittiler. Salıncağa bindiler, en hızlı kim sallanır yarışması yaptılar, kıkır kıkır güldüler, kahkahalar attılar, çevreden bakan meraklı gözleri hiç umursamadılar, çok eğleniyorlardı. Daha sonra tahtrevalliye bindiler, kaydıraktan kaydılar, annesi, salıncağa hep binerim ama, ne zamandır kaydıraktan kaymamıştım diye düşündü. Daha sık yapmalıydı bunu.

Birazdan başka çocuklar geldi, Musti onlarla oynarken, annesi bol bol sonbahar ve çocuk fotoğrafı çekti ve klasik çocuklu anne muhabbeti yaptı diğer annelerle. Bir kez daha şaşırıldı, tek çocuğunuz di mi ? sorusunun cevabını verdiğinde.

Aslında anneden çok, bakıcı vardı, neredeyse bütün anneler işte idi. Diğer çocuklar parka, anneleri ile değil, bakıcıları ile gelmek zorundalardı. Anne bu konu hakkında birçok şey düşündü.

Eve geldiklerinde Musti yemek yemek yerine, "beslenme" istedi. Sabahları abileri okula giderken yanlarına konan her tür yiyeceği "beslenme" olarak nitelendirirdi Musti. Annesi de ona beslenme hazırladı. Sandviç ekmeğinin arasına, dilimlenmiş kaşar peyniri ve salam koydu. Musti beslenmeyi, sera streçe sarmasını istedi annesinden. Beslenme sera streçe sarıldı. Mutfaktan, salon masasına geçip oturunca, sera streçi açtı, kaşar peynirlerini itina ile ayırıp, afiyetle beslenmesini ve süt kokopops'unu (kakaolu süt) bitirdi. Sonra da derin bir öğlen uykusuna daldı.

5 yorum:

Ayşe dedi ki...

canim benim yaa, demek beslenme istedi ve hatta strec filme bile sardirdi :) napsin annesi abilerine hazirliyon hep ozeniyo kuzum da iste...

masaallah oyle sempatik ve sevimli ki bu Musti :))

hülyakonar dedi ki...

blogun başrol oyuncusu belli oldu yani artık kesinleşti :)
musti...

ilerde,büyünce aklı erince bu yazıları okuduğunda eminim o parkdaki gibi kıkır güleceksiniz:)

ayrıca ilk çocuk mu sorusunun cevabının, soranda oluşturduğu şaşkınlık ifadesini senin nekadar genç ve hoş olmana yormalıyız sanırım ...

sevgilerimle betülcüm.

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl da özeniyorlar buyuklerine demek parka giderken beslenme ile gidildi :)))) ilahi:)

edaca30 dedi ki...

ayyyyy bu cocuk zehır maaasallah kuzucum benım sera strec :))

aslında anne baba elbettekı aılenın gelecegı ıcın calısıyo ama ben cok uzuluyorum :( anneyle o anı yasayamamalarına :((

ayy kız betusum sendemı tahteravallıye bındın :))

edaca30 dedi ki...

ayyyyy bu cocuk zehır maaasallah kuzucum benım sera strec :))

aslında anne baba elbettekı aılenın gelecegı ıcın calısıyo ama ben cok uzuluyorum :( anneyle o anı yasayamamalarına :((

ayy kız betusum sendemı tahteravallıye bındın :))