28 Aralık 2008

BABAMIN KULAKLARI AĞIR İŞİTİYOR-MUŞ

Musti, özellikle yeni öğrendiği kelimeleri kullanıp, yeni konular anlattığında, hemde uzun uzun anlattığında, annesinin onu anlayıp anlamadığından şüphe duyar. Annesi, anladım oğlum demesine rağmen, eğer annesi, konuya aktif katılmazsa, Musti tekrar baştan anlatmaya başlar, ta ki annesi konu ile ilgili bir soru soruncaya ya da anlattıklarını tekrar edinceye kadar, ancak o zaman anlaşıldığından emin olur. Yine böyle bir durumda annesi;

-Canım benim, ben senin her söylediğini anlıyorum, sen merak etme olur mu ? der. Musti de, üzgün bir ifade ile;

-Ama babam anlamıyor ! der.

Annesi böyle düşünüp, bunu ifade etmesine şaşırır ve başka bir zaman bunu babasına aktarır.

Ertesi gün Musti, babasına yine birşeyler anlatmaktadır. Babası yarım yarım konuşan Musti'nin anlattığı konuyu tam anlayamaz. Anne hiç müdahale etmez. Babası da ;

-Canım oğlum, kulaklarım ağır işitiyor, o yüzden bazı konuşulanları anlayamıyorum, kusuruma bakma ,olur mu? der.

Anne bu duruma çok duygulanır, eşinin bu ince davranışından dolayı mutlu olur.

11 yorum:

leyya dedi ki...

))gerçekten sizden çok şey öğreniyorum..

GeCe dedi ki...

göz yaşartıcı bir davranış, aklıma yazdım

KelebekGibi dedi ki...

:D Musti'de illa karsidakine anlatacak kendini, kararli cocuk , maasallah .

Hülya Konar dedi ki...

baba çok ince bir davranış sergilemiş...

benim asıl dikkatimi çeken,mustinin sana dönüpde "anne kulakları ağır işitmek ne demek" diye sormamış,didiklememiş olması :)

Betül dedi ki...

ben de, "anne bunun anlamıııı neeee" diye sormasını bekledim, ama sormadı hülya :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

BEtül'cüm mutlu seneler diliyorum, sevgiler..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok güzel bir diyalog...
alkışlarımızı yolluyoruz....

Hülya Konar dedi ki...

bence bu olayda en ince davranışı musti sergilemiş ve bu numarayı yemiş:)gibi görünüp fazla üstüne gitmemiş...

Ayşe dedi ki...

Betulcum, hergun okuyorum sizi..bakma sen yorum yazamadigima...ne diyim ki harikasiniz :)) Mustiye zaten ilk gordugumde bayilmistim, bu kadar mi sempatik ve sevimli olur bir cocuk...operim kocaman :)))

Babanizin inceligi de cidden hos...

Sevgilerimle canim benim...

Betül İnce dedi ki...

Betül'cüğüm,

Herşeyin gönlünce olduğu bir yıl diliyorum.

Sevgilerimle.

hayatadair dedi ki...

Güzel fikir,gercekten bazen o kadar cok konusuyorlar ki..