31 Aralık 2008

MASAMIN ÜSTÜ



Sevgili Periliköşk masaüstü mimi ile mimlemiş beni. Masa üstü resimlerimi, keşfettiğimden beri buradan seçiyorum, sık sık değişirim. Headerlerimden de anlaşılacağı üzere, illüstration hastasıyım. İşletim sistemi olarak, hem windows, hem linux kullanıyoruz. Bu linux-pardus olan oturumumun masaüstü resmi.Windows da masa üstüm çok daha kalabalık. Aslında gerçek yaşamda olduğu gibi, sanal masa üstümde de fazla ıvır zıvır istemiyorum, o yüzden pek sade, pek boş. Bir de bizim evde herkesin oturumu farklı, bu durumda masaüstünün daha düzenli kalması konusunda faydalı oluyor. Ben de,sevgili yaşamla dansı mimliyorum.




4 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu yillar diliyorum sana sevgili Erguvan Agaci :)) Masa ustleri coook guzel :))

Adsız dedi ki...

çok mutlu oldum beni mimlediğin için :)en kısa zamanda cevaplayacağım.Masaüstü reismlerine de bayıldım :)Mutlu yıllar..

Betül dedi ki...

teşekkür ederim, moonsun, teşekkür ederim, yaşamladans, hepimiz için güzel bir sene olsun inşallah.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

beklediğim gibi çok cici masa üstü resimleri bunlar...
kesinlikle farklı ve ayrı bir zevk dünyan var ve ben bunu seviyorum ....