8 Kasım 2008

AYLAR SONRA YENİDEN....

Ne hayırsızmışım meğer, ben bile şaşırdım. İnsan blogcuğunu bu kadar ihmal eder mi, kendimi kınıyorum.

En son Tenten'den bahsetmiştim değil mi ? Hımm Tenten'cik bizde sadece bir kaç hafta kaldı, yok yok bir yere vermedik. Evimiz müsait değil yani bahçeli değil, evin içinde köpeğe ben karşıyım, balkonda tabi ki rahat edemedi, ve yeni ikamet yeri olan babamızın iş yerine taşındı. Artık orada yaşıyor, gitmesek de görmesek de o köpek bizim köpeğimiz :) Tabi arada ziyarete gidiyoruz ve kocaman oldu. Ama şahsen hayalimdeki gibi bir köpek-insan ilişkisi geliştirme şansım olmadı. Aslında itiraf etmek gerekirse 9 yaşında iken bir köpek tarafından ısırıldığımdan beri ilk kez bir köpeğe dokundum ve bana yaklaşmasına izin verdim. Tentenle ilgili başka hayallerim vardı.Çocuklar da, özellikle büyük oğlum bu durumdan pek memnun değil, ama yapacak bir şey yok. Bir gün bahçeli evimiz olursa inşallah......

Bloğumu ihmal etmeme şaşmamak gerek, şu iki satır gönderiyi yazarken bile 3-4 kez kalkmam gerekti, blog yazmak senin neyine diyorum bazen, neyse...

Şu yukarıdaki süpürgeden istiyorum, salyangoz gibi ne şirin değil mi ? Süpürürken Musti ile süpürgeyi çekiştirmekten kurtuluruz, o oturur üstüne peşin peşin, ben de süpürürüm. Ergonomik ürün tasarımlarına bayılıyorum.

Sonra bir ara şu caanım blogcuğumun dizaynı ile ilgileneceğim, blog listem de uçmuş gitmiş, ne sayaç var ne bir şey, google analytics'imi etkinleştirdim şimdilik, o bile gitmiş zamanında başka şablon yüklediğim için, şu cici header de tepede pek minik kaldı, neyse.....

Severim blog dizaynını, hem de çok..

11 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

1-süpürgeye bayıldım ...
2-tentene yeni hayatında mutluluklar dliyorum:)
3-erguvan ağacını hatırlamana sevindim.çok keyifle açmıştın bu blogu çünkü.erguvan ağacı ismini özenle seçmiştin...
4-sevgilerimle :)

KelebekGibi dedi ki...

Selamlar süpürge bayagi teknolojikmis, rengide cok hos:)
Beni izlemeye almasaydin blogu taniyamayacaktim belkide...
Blog headeride cok sevimli, zevklerimiz benziyor sanirim.
Daha cok yazman dilegimle:)

serencam dedi ki...

Ya yazının neresi görünmüyor

bloğumda sorunlu yerleri bi söyle hayrına bacım
bende tam görünüp sizde başka görünebiliyorda

Betül dedi ki...

yok şimdi bende tamamını görebildim, ama notebookta bakınca başlık ve ilk 1-2 satır görünmüyor. şeker bacım

Ayşe dedi ki...

"Betuuuul, caniiim inanmiyorum ne gorduuum?
yuppyy erguvan agacini da mi guncelledin? supersiiiin..."

Seni gorunce benim bloga aynen boyle yazdim ;) Canim benim yaa, hah soyle yaa..yaz lutfen...

Headerina bittim, bende bayiliyom sizler gibi boyle cicik seylere, kaldirma kalsin bu yoluuur..

Supurge de cidden cok ergonomik. hem filtreside arkaya bakiyo, cocugun yuzune temas olayi yok. bizimkiler kucukken binerlerdi tepesine ama hava yuzlerine ufluyo diye cok canim sikilirdi.

Betül İnce dedi ki...

Betül'cüğüm,

Hoşgeldin. Ben senin banner'ları çok beğeniyorum, senin minik lafını okumadan önce ne şirin diye geçirdim aklımdan. Bu arada anladığım kadarıyla tenten büyük köpek. Haklısın evde çok zor oluyor. Ama yine de sizinle kalmış, belki çocuklar daha az üzülmüştür bu şekilde.

Sevgilerimle.

KelebekGibi dedi ki...

Valla bende taniyamadim bastan ama simdi tanidim yukaridaki arkadas sayesinde :D
Sevgiler canim:P yazilarini sabirsizlikla bekliyorum.

Betül dedi ki...

@ hülyacım,
çok teşekkür ediyorum canım benim. sevgiler benden

@ ayşecim, fena gaza getirdin beni telefonda, tavsiyelerine uyuyorum. :)iyi ki varsın.

@ Betül'cüğüm,hoş buldum canım, banner şirin di mi, biraz küçük ama olsun, hoş oldu.Tenten aldığımızda 1 aylık yavru idi, kendisi sivas kangal köpeği, eşimin özel tercihi, e tabi hali ile doğal olarak evde mümkün değil, ama bebekken hoşdu balkonda. Şİmdi büyüdü, daha da büyüyecek, biz büyük köpek seviyoruz, kişisel beğeni farklı oluyor tabi ama, bence köpek dediğin büyük olmalı, süs köpekleri bana itici geliyor. Çok teşekkür ediyorum canım benim, ilgin için, yokluğumda yazdığın mesajların için.

@ Ceydacım, tanıştık şimdi di mi :) teşekkürler ediyorum, sevgiler.

zehra dedi ki...

ne guzel bır suburgeymıs bu boyle cok sırın

zarpandit dedi ki...

sonunda geldin arada gidip gelip baktım yoktun kesin cocuklardan demiştim :)

süpürge acaip guzel ama biz fiyat alalım lutfen :))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Betül'cüm gerçekten çok uzun zaman olmuştu.. 3-4 kere kalkman gerekse de sen yaz lütfen..