6 Nisan 2009

(Y) Ar-Ge

(Y)Ar-Ge: Yaramazlık araştırma, geliştirme

İçme suyu bidonunun üzerine, büyük tuzluk kutusunu ters çevirip üzerine kapatarak, tuzun akışını keyifle izlemek (kum saati misali)

Gecenin bir vakti, uyuyan abinin üzerine bardakla su dökmek

Toz şeker kavanozunu koltuk minderinin üzerine boşaltıp, üzerinde, kum üstünde araba sürmece oynamak

Ketçap şişesinin içine su doldurup, buzdolabına koymak

Çocuk odasının yer döşemesine, bir sürahi suyu boşaltıp, üzerinde, gölde araba sürmece oynamak, sonrasında da annenin yerleri kuruladığı kocaamaaaan havluyu gizlice camdan aşağı atmak

Yoğurt kovasına, oyuncak arabayı batırıp batırıp, yalamak

vs...

vs...

vs.

şimdilik yorgun annenin aklına gelenler...

Ve, tüm bu ve benzeri durumlar karşısında, doğru davranabilmek için yırtınan, sabır küpü olmaya namzet bitkin bir anne...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

inanamıyorum..gerçekten çok yaratıcıymış Musti..ve sende çok sabırlı..Ben bu kadar sabırlı olamıyorum maalesef ve çok kızıyorum bazen kendime kızıma bağırıyorum zaman zaman inatlaşmalar olunca..Allah yardımcı olsun tüm annelere..:)

denizanasi dedi ki...

bayıldım :) y arge hee :)))

KelebekGibi dedi ki...

:S Neler nelerde varmis listede yaa, anne olmak zor is yaa bende aksamdan beri yirtiniyorum kizimin inatliklarina ve kendi bildigini okumalarina karsilik.
Neyseki uyudu az önce azcik bari dinleneyim :P
Allah sabir versin :)
Sevgiler

Bal küpü dedi ki...

İnanmıyorum, hakikaten sabrın sınırlarını zorlayan hareketler bunlar :)) Allah kolaylık versin :)
Sağlıklı olsunlar da katlanacağız bu yaramazlıklara, bu da geçer diye diye :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

(Y)ar-ge çalışmalarınızdan bazılarının neticesini de öğrenmek isterim mesela uyuyan agbinin üzerine bir bardak su dokulmesi sonucunu:))

Betül dedi ki...

özlem-fulya,

abisi tam uyanamadığı için, olay neticelenemedi, eğer uyanmış olsa idi, mutlaka bir kovalamaca ve peşi sıra cırlama yaşanırdı. :)

GeCe dedi ki...

puhahahahaa bunlar ne ya affeerin musti bu çocuk bilim adamı olacak kesin yerim ben onu

sana da kolay gelsin annesi ee çılgın bilim adamı annesi olmak zor

kubra zeynep kara dedi ki...

hayal gücü müthiş,mustiye bayılıyorum.
bize çocukluğumuzda çokk afacanmışız.büyüyünce çok akıllı uslu efendi bir çocuk olacaktır garanti:)))
Allah esirgesin çok tatlı çokkk

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hepsini anladım da şu yoğur yalama işi:) ah Musti ah:)

Bayılıyorum Musti'ye annesi kocaman öpüyorum onu:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Maşallah diyorum başkada bişey demiyorum:))

kubra zeynep kara dedi ki...

bloğumda size özel bir yazı var uğrarsanız sevinirim:)

edaca dedi ki...

yayamaz seniiiiiiiiiiiiii :))

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Maşallah Musti'ye.Kimsenin aklına gelmeyecek şeyleri bulup yapıyor.Marjinal çocuk.
Sanada sabır ve kolaylıklar diliyorum canım.sevgiler

China Gunlugu dedi ki...

Allah sabir versin:)

Hülya Konar dedi ki...

beni en çok yogurt kabına oyuncak arabasına batırması yordu:)
aman tanrım düşünemiyorum,eminim musti o an çok eğleniyordur ama ya sen...

okurken keyifli ama kıyamam sana ♥