7 Nisan 2009

Neşeli İmla Kılavuzu

Babasının çok meşgul olduğu bir anda, Musti seslenir:

- Babaaaa, abime bişey der misin, oyuncağımı vermiyor.

-

Babadan ses çıkmaz.

Musti tekrar aynı şekilde seslenir, babadan yine cevap alamayınca:

- Babaaaa, abime "bırak evladım çocuğun oyuncağını" diye bağırır mısın.

Baba,

- :) Bırak evladım çocuğun oyuncağını.

***********************

Musti, çocuk odasında, anne mutfakta iken, Musti'den kikirdeme, gülme ve kahkaha sesleri gelir. Annesi sorar, neye gülüyorsun yavrum ?

- Kitap okuyorum anne, çok komik ona gülüyorum.

- İyi oğlum oku, der annesi.

Bir süre sonra yanına gittiğinde, Musti'nin, içinde hiçbir resim olmayan, "imla kılavuzu" nun sayfalarını çevirip çevirip, bir şeyler mırıldanıp, kikirdediğini görür.

******************

Zeynep'cim, ödülün için çok teşekkür ederiz, kısa sürede tüm blogcuların gönlünde taht kurdun, seni seviyoruz.

7 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Bizde bu şu şekilde gerçekleşir bilge kağan :-anne abime bişey söylesen anne:- bişey:))

GeCe dedi ki...

kimbilir onun hayal dünyasında ne tiyatrolar oynuyor :)

esengül dedi ki...

bende gece ye katılıyorum,nelelr gördüki öyle kikikrdeyerek güldü :)

keşke hep çocukmu kalsaydık nedir? :)

zehra dedi ki...

ayyy canım benım
yok yok annesı dayanamıyorum ben yıyecegım bır gun mustıyı :))
benım acılen antep e gidip ımla klavuzu meselesını cebraıle okutmam lazım bır edebıyatcı olarak tepkısını merak edıyorum:)

kubra zeynep kara dedi ki...

bende çok teşekkür ederim mustiyi bize anlattığın için:))
sayfamda mimlendiniz kraliçem:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay ilahi aklıma bir fıkra getirdi musti hani demiş ya adam kitapta karakter çok fazla ama konu yok diye :)))) telefon rehberini ouyormuş...seveyim seni ben mustiiiii:))

Hülya Konar dedi ki...

nasılda aklında tutuyor da uygun zamanı bulup söylüyor... öğretsen söyle desen söylemez :)