15 Nisan 2009

Harflerin büyüğü küçüğü

Annesi, haberleri, köşe yazılarını okuduktan sonra, bu harika öyküyü bilmem kaçıncı kez okurken, Musti gelir kucağına oturur. Açar Google'ı.
Parmağını "W" tuşunun üzerine koyar ve saniyelerce kaldırmaz, bir yandan kikirder.

- Anne dobiyi'ye ( W ) basıyorum hihihii

- O kadar çok basma oğlum.

- Neden gagun mu (google) bozulur ?

- :)

Anne ben dobiyi dobiyi dobiyi kyal oyun çonça bom oynıycam. (Meali;www.kraloyun.com)

- Oyna oğlum. Anne kalkar. Musti Google'a üst parantezdekileri yazar ve anneye seslenir;

- Anneee gel gel yeni bir "dobiyi dobiyi dobiyi kyal oyun çonça bom" çıkmışşşşşş.

Anne gelir, bakar.

Malum linkin büyük ve küçük harflerle yazılmış linklerini görür. Şimdiye kadar fark etmemiş olmasına şaşırır.

-Yok canım, onlar aynı kelimelerin küçük ve büyük harflerle yazılmış hali der.

Musti de hımm deyip, ilgi ve merakla harflerin büyüğünü küçüğünü uzun uzun inceler.

9 yorum:

GeCe dedi ki...

allahım bu dobiyi ne diyorum bende en güzel teleffuzu bu olsa gerek dabulunun

Sevde dedi ki...

Bu çocukların telfüzların bayılıyorum...:)

zehra dedi ki...

yerım senın dobiyi diyen dillerini:)
kuzum benım

kubra zeynep kara dedi ki...

canım benim yaa en çok böyle konuşmalarına bayılıyorum çocukların:))

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

dikkatine,aklına,güzelliğine Maşallah Musti'nin 41 kere hemde tututu

denizanasi dedi ki...

:)))) can 'ın da hep enerneti gider :) alemler bunlar :)

Primarima dedi ki...

:)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

dobiyi dobiyi dobiyi:))) cok seker cocuklar hangi parmak kaldiricam diye sormasina da ayrica bayildim...harikasın mustii

Hülya Konar dedi ki...

gagun mu bozuluyor:)