17 Nisan 2009

Çocukca

http://www.tucoo.com/pixel/Christmas_Cartoon3/images/s_u_01_10179_01_05_79539.gif

Veli toplantısında, öğretmeni pür dikkat dinlerken, öğretmen sınıfta parmak kaldırma konusundan bahsedince, hemen annesine sorar Musti.

- Hangi parmağımı kaldıracağım anne, bunu mu, bunu mu, bunu mu ?

Yazılı notları okunurken, sürekli parmağını kaldırır, benim notum ne diye sorar öğretmene ve sürekli ismini, soy ismini tekrarlar, liste okunup bittiğinde, onun notu okunmadığı için pek bozulur.

**************************************

Günler iki çeşittir Musti için.

"Yarın iş var" ve "yarın iş yok" günü.

Yaklaşık iki aydır, istisnasız her akşam babasına şu soruyu sorar;

- Baba yaaayın iş vaaaaaayy ?

Cevap evetse kocaman bir "off" sesi duyulur Musti'den, hayırsa "oleyyyy"

Babası ile hafta sonu birkaç kez iş yerine, köpeğimizi kontrol etmeye gittikleri için, yakın zamana kadar babasının işe gidip, köpek bakıcılığı yaptığını zannederdi. Bir keresinde,

- Ben büyüyünce baba olucam, işe gidicem, köpeğe mama verip gelicem, para kazanıcam, şeklinde bir cümlesi olmuştu.

Babasının işe, köpek bakmaya gitmediğini söylediğimde onu ikna edememiştim o zamanlar.

Neyse ki, artık öğrenmiş, sorduğumda doğru cevap verdi.

*******************************

- Büyüyünce ne olacaksın ?

- Mustafa amca olucam, araba kullanıcam.

10 yorum:

SenaBera dedi ki...

Musti ile biraz geç tanıştım ben, çok şey kaçırmışım, gerçi kaçırdıklarımı da okudum ama...

Bayılıyorum O'na, binlerce maşAllah...

Mustafa Amca olucam, ve hangi parmağımı kaldıracağıma koptum, süpersin Musti...:)

Betül dedi ki...

teşekkür ederiz ablası :) bizde sizi ayşe'den dolayı gıyaben tanıyorduk, ben de geçen gün bloğunuzun eski yazılarınızın bazılarını okudum. biz de sizi çok sevdik :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Öğretmen de iki no okuyuverseydi Musti için ne var yani:)


Kardeşim de küçükken kapıcının tüm sitelerin sahibi olduğunu zanneder ve büyüyünce kapıcı olmak isterdi:)

Betül dedi ki...

öğretmenimiz, okurdu da, toplantının genel yoğunluğundan mevzuyu kavrayamadı :)

site sahibi kapıcı he :) çocukların bu yalın algılamalarına bayılıyorum, çok tatlı.

edaca dedi ki...

:)) keske oyle olsa hayat yarın ıs varrrr yarın ıs yok :)))

GeCe dedi ki...

hehe kşke işler mama vermek olsaydı

zehra dedi ki...

mustafa amca olacakmıs yerım senı sosis:)

denizanasi dedi ki...

benimkisi de gün sayıyor:) " anne 5 gün okul, 2 gün tatil,değil mi" diye soruyor. ama eger canı gitmek istemiyorsa tam tersi oluyor :)

kubra zeynep kara dedi ki...

mustim benim,olayı çözmüş en kestirmesinden hemde:))
akıllı bıdığım maşallah

Hülya Konar dedi ki...

ileride bu yazdıklarını yani kendi yaptıklarını okuyunca kahkahalarla güleceğine eminim mustinin:)