19 Nisan 2009

Saçını çekmek istiyorum !

Daha boynunu bile tutamayan; mini minicik, mis kokulu, pamuk bebesini emzirmeyip, biberonla mama veren o annenin saçını çekesim var !

Grip oldum, ilaç içmem gerekti, zaten sütüm azdı bıdı bıdı bahanesi ile miniğini mahrum eden o annenin saçını çok çekesim var.

Sana ne başkasının çocuğundan dese de içimden bir ses, annelerin yeterince uğraşmaması, umursamazlığı, deneyimsizliği ve bilgisizliği yüzünden bu mucizevi haklarından mahrum kalan bebekler için annelerine kocaman bir sitemim var !

Hızımı alamayıp, hepsine uygulamalı emzirme-anne sütü dersi veresim var!

11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben onlara anne bile demeye iğreniyorum desem çok abartmış olur muyum?

Daha mini mini bebeyken yavrular, hazır çorbaları, danoneleri bilmem neleri çocuğun önüne dayananlara sinir oluyorum!

Yok bebeğim emmiyo,yok göğsümün ucunu ısırıyo bilmem ne!

Elinin körü diyorum :(

Adsız dedi ki...

çok haklısın..ben de çok kızıyorum ve üzülüyorum :(

herşeyden azıcık dedi ki...

Güleyimmi ağlıyayımmı bilemedim şimdi bu kadınlar akıllıya biz salakmıyız acaba?İkisinide 15 ay emzirdim oram sarkar buram sarkar diye düşünmemek lazım nasıl olsa yerçekimi kanunu sadece emziren anneler için çalışmıyor.

yasenin dedi ki...

banada emzirmeyen kadınlar tam anne değil gibi çünkü emzirmek mucize bunu yaşamak lazım ben 3 kızımıda emzirdim 2 si 16-18 ay arası 3.sü tam 2 yaş bunu yaşamak lazım benimde emzirmeyen annelerin saçını çekesim var sana katılıyorum

şirinem dedi ki...

Çok haklısın bir bebeğe anne sütü kadar faydalı ne varki bazılarıda formu bozulmasın diye mama ile beslemeyi uygun görüyor neden ozaman çocuk isterler ki doğurma kardeşim formunda bozulmasın çok sinir bir durum istisnalar hariç tabi ama bence bebekler için anne sütü çok önemli arkadaşlar

kubra zeynep kara dedi ki...

neler kaybettiklerini bilmiyorlar demekki.
bebekleriyle kuracakları o bağı kaybediyorlar yazık.
çek saçlarını çek:))

GeCe dedi ki...

benim için de çek hatta yol saçını başını ben de çocuklarla o kadar iyi geçinirim ki (gerçi anne olunca belki farklı oluyordur) bir çocuğun davranışları karşısında çileden çıkıp bağıranlara siniiiiiir oluyorum

oysa bir iki ilgi ,güzel söz biraz zaman geçirme cocukların istediği şey

Primarima dedi ki...

Ama şu var;eğer gerçekden sağlık sorunları varda emziremiyorsa ben kızamam, yok zevk için, göğsü sarkar diye,yada zor geldiği için emzirmiyorsa çekme, yol saçını :)

esra dedi ki...

ÜÜÜÜÜÜ:( hepiniz çok kötüsünüz bende sizin saçınızı çekicem:)napayım hamile kalır kalmaz biberonların şirinliğine kapıldım bir sürü biberon aldım bebeği kucağıma aldığım zamanda hadi emzir dediler hııı dedim o ne:)meğer bebekler emzirilirmiş :)hamileliğim boyunca bir tane yayın hatırlamıyorum emzirmeyle ilgili bundan 19 sene önce bende küçüktüm büyüklerini dinlemeyen birde burnu büyüklüğüm vardı sebep çok yani:)vay bee derdimde çokmuş yazdıkça yazıyorum:)emzirmeyen anneler sanmayınki kendi saçlarını sonradan yolmuyorlaar ölene kadar yolarlar çocuklarına karşı suçluluk duygusundan dolayı.. ay birde siz çekmeyin be üüfff...hııı şunuda belirteyim üç kızım var birinci şasnsızlığına kurban gitti diğerlerini emzirdim.. şimdi hamileyim on yaşına kadar emziricem ahanda burdan söyüyom ha..haa..haaa betülüm seni seviyorum ..itiraf et son zamanda kilonu korumak için nasıl mustiye sarıldığını:)

zehra dedi ki...

helal be kım tutar senı
hep dua edıyorum allahım bebegımı emzırmeme engel bır durum cıkartma cunku ben bunu yasamak ıstıyorum dıye...

Hülya Konar dedi ki...

anne sütü ile ilgili temel gerçekler / unicefsaçlarını çektikten:)sonra ellerine bu yazıyı da tutuşturmanı öneririm betülcüm...