26 Şubat 2009

EVLATLIK KARDEŞ


Musti, tartının üzerine çıkar

-Anne kaç kiloyum.

-15 kilosun oğlum (Tartının ayarı değiştirilmiş, o yüzden doğru kilo değil)

-Anne onun anlamı ne ?

-Yani büyümüşsün oğlum, yemeğini yeteri kadar yemişsin.

-Hımm anladım.

Sonra tek bacağı ile tartıya basar, yine sorar.

-Anne şimdi kaç kiloyum ?

-8 kilo oğlum.

-Onun anlamı ne anne ?

-Yani senin yarın, 8 kilo imiş.

Sonra diğer bacağı ile basar, yine sorar.

Sonra tekrar tam çıkar yine sorar, sorar da sorar.

*************************************

Sabahın sekizinde, anne mutfakta kahvaltı hazırlarken, iki abi (11-13) de okula gitmek için hazırlanırlar. Bir yandan da olağan incir çekirdeğini doldurmayan sabah tartışmaları sürmektedir.

Sonra birden büyük abi der ki,

-Yok artık ben bu sırrı saklayamayacağım, sen aslında benim kardeşim değilsin, annemler seni evlatlık aldılar.

Küçük abi,

-Hayır bi kere seni hastanede karıştırmışlar, asıl sen bizim çocuğumuz değilsin.

-Annnneeeeee yaaaa abim bana ne diyor

-Anne yaaa asıl kardeşim bana ne diyor

........................uzar gider............

-Anne de mutfakta bir yandan kahvaltı hazırlarken, oğullarının seslerini gülümseyerek dinler, çünkü artık çocuklarının didişmelerini olgunlukla karşılamayı öğrenmiştir.

Musti ise, evde onca sese rağmen mışıl mışıl uyumaya devam eder.....

14 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahaa demek her evin çocukları arasında oluyor aynı muhabbet biz bu yaşta hala yapıyoruz valla :D eskimez gıcıklık =)

Ayşe dedi ki...

:))

kucuk abiyi, buyuk abiyi, afacan ve tatli minigi ve ve ve sicacik annelerini cok cok optuk biz ;)

KelebekGibi dedi ki...

Musti'nin yaptiklarini inanki zevkle okuyorum, ona karsi bir sempati doguruyor okuduklarim, cok tatli ve akilli maasallah :)

Birde eger bir sakincasi yoksa, ben hani bazi blogcu arkadaslarima mektup yaziyorumya, sanada yazmak isterim Betülcüm eger adresini birakirsan cok sevinirim :)
Sevgiler

Betül dedi ki...

ayy ceydacııımm, nasıl sevindim ve heyecanlandımm anlatamam :)) canım benim tabi ki, dur ben seni bulayım hemen, çok teşekkür ederim, çok incesin.

Adsız dedi ki...

Kıyamam ne tatlılar.
Sen anlatırken göz önüne getirdim.
hergünün eğlencelidir.
Ne hoş...

Cocukla Cocuk dedi ki...

bayılıyorlar değil mi birbirlerini kızdırmaya...hepsi birbirinden şeker ALlah bağışlasın

zehra dedi ki...

bizdede genelde ortanca kardesın karıstıgı rıvayet edılır:)
bu arada musti o diger ayagı basmama numarası bendede olurmu kı bır daha oyle tartılayım moral acısından ıyı olur:)

GeCe dedi ki...

hahah bende gülmeye devam ediyorum ilerde anlayacaklar kardeşliğin kıymetini ama

Hülya Konar dedi ki...

:)

yorucu olduğu inkar edilemez bir gerçek olsada bu 3 dünya tatlısının varlığı müthiş birşey dimi Betül?

düşünsene üçününde evde olmadığını,uzun süreli olmadığını(okul,tatil vb gibi iyi bir bahane yüzünden elbette) önce kafanı dinlersin ama birsüre sonra -özlemenin haricinde- sıkılırsın...

Allah keyfinizi bozmasın.

sevgilerimle.

leyya dedi ki...

demek tartışmalar hala aynı minval üzre sürüyor))bizim zamanımızda da vardı bu evlatlık olayı))hatta bizde evlatlık çingenelerden alınırdı)))))ablam seni çingenelerden aldık diye az bunalıma sokmazdı beni.keşke yine birarada olabilsekte yine takılsak birbirimize ..bütün bunlar geleceğin anıları çocuklar için.ben bunlarda 25 yıl sonrasının gülümsemelerini hissedebiliyorum..Allah bağışlasın hepsini betülcüm..

edaca dedi ki...

:)) canlarım benım ;))

Adsız dedi ki...

mustimin eklediğin yeni macerası varmı diye bakmaya geldim:)

sevgilerimle.

esra dedi ki...

canım yaa ben senin örgü bloğunu bulamıyorum :(verirmisin adresi...musti beyde masanın altından ve odasından çıkmadıki hayranlarının adına biiii güzel seveyim:)

Betül dedi ki...

esracım, yan tarafta blog listemde linki var :)