16 Şubat 2009

MERAKLI


-Anne, elinde ne var ?

-Söylemem, çok gizli. :)

-Kimseye söyliiyceem yok, kafamın içinde saklıycaam var.

- :D nerede saklayacağın var ?

-Burada, başımın içinde saklıycaam var, şöj (söz)

*********************************************

-Anne ayın kaçıııı ?

-Ayın kaçı mı ? !
15 i oğlum, nereden çıktı şimdi bu ? 15 şubat 2009 pazar, tam tarihi öğren bari. :)

********************************************

-Anne sana masal anlatayım mı ?

-Anlat oğlum.

-Tamam anlatıyorum, moniiiii maaaa moooooo hihihihi :)

-??

13 yorum:

yasenin dedi ki...

BLOĞUMDA HEDİYEN VAR UĞRA CANIM

Adsız dedi ki...

çok şeker maşallah ya..akıl küpü :)Bu arada resime bayıldım..sevgiler..

Adsız dedi ki...

japonca masal mı öğrenmiş beyefendi nedir :D eheheh çok güldüm yine

zehra dedi ki...

yok yok masllahı var benım mustafacıgımın :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar canım.
Ödülün var gelip alırmısın

leyya dedi ki...

))))maşllh barekallah..espri kabiliyeti süper))

leyya dedi ki...

))))maşllh barekallah..espri kabiliyeti süper))

Cocukla Cocuk dedi ki...

ilahi musti :))

GeCe dedi ki...

hay allah ne zamandır özlemişim mustiyi bu yazıları okuyunca anladım annesi daha çok yaz bak bekliyorum

serencam dedi ki...

cadııı sende beni güldürdün sabah sabah

arada ses ver ya bak valla özlüyoooomm..

Feyza Fidan dedi ki...

Betülcüm maşallah senin oğluşuna, çok ama çok tatlı..İnsanın ömrüne ömür katar..İkinizide öpüyorum..

Sevde dedi ki...

Çok şeker ya maşALLAH...
Mevlam nazarlardan korusun...
SEvgiler

Hülya Konar dedi ki...

kafasının içinde mi saklayacakmış :)