27 Ocak 2009

PAMUK ŞEKERİ TADINDA.....



Duble fıstıklı çikolata mı desem, hem çikolatalı hem frambuazlı pasta mı desem ?

Salı akşamlarını benim akşamım ilan ediyorum. En, en en çok sevdiğim, iki dizi hem de peş peşe.

CNBC 'de desperate hosewives ve pushing daisies salı akşamı yeni sezon bölümler nihayet yayınlanmaya başladı.

Televizyona alerjisi olan ben, bu akşam 20:00'dan 22:00 a kadar karşısında olmaktan büyük keyif aldım, tıpkı yayınlandıkları her salı akşamı gibi....

Terapi gibi., sıcacık, feminen, tatlı, hoş......

Aslında bunlar dizi ise, diğerleri başka bir şey........

9 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Ne kadar güzel kendine vakit ayirman, benim dizilerim yok henüz ama haftada bir aksam olsa iyi gelir dogrusu bende bir bakayim kanallara neler izleyebilirim diye :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Eminim güzellerdir ama ben kore dizilerini tek geçerim :D zevkler ve renklerin tartışılmamasına giriyor sanırım :) CNBCE de ben Avatar (çizgifilm)süngerbop ve ghost whisperer a bakıyordum CnbCe boykot listesine gireli beri onlardan mahrumyum :( Allah cezasını versin İsrailin.Herşeyin kalitelisi bu soysuzlarda adam olup onların markalarına rakip olcak şeyler çıkaramamışız sonra böyle oturup üzülüyoruz :/

Betül dedi ki...

ceydacım, bu diziler bir çok ülke de eş zamanlı yayınlanıyor, belki sizin oralarda da vardır.

san'cım, sen tam fanatiksin, eşim avatarın hastası, biz de izliyoruz onu, hafta sonu kahvaltılarımıza eşlik eder.

Feyza Fidan dedi ki...

Betül'cüm bir türlü fırsat bulamadım bu dizileri seyretmeye..Yemek telaşı, yemek sonrası koşturması, kızın uyku vakti derken bir bakıyorum vakit geçmiş :(
Sevgiler...

mina dedi ki...

pushing daisies i ben de izliyorum çok eğlenceli bir dizi en azından diğerlerinden farklı

GeCe dedi ki...

birincisini biliyorum de ikincisini hiç bilmiyordum bir inceleyeyim biz de her akşam tv esiri olmadan sevdiğiğimiz dizileri seyrediyoruz

Cocukla Cocuk dedi ki...

desperate houswives a ben de bayılıyorum ama digerini hiç izlemedim...başlasam anlaşılmazı zor mu olur cok mu geç kaldım

Betül dedi ki...

özlem&fulya,

ikinci sezon başladı, ama sık sık eskilerden bahsediliyor, eminim anlarsınız, çok ilginç karakterler var, hele bir dedektif var ki, şöyle zenci iri kıyım erkek , örgü örüyor biliyor musunuz :)) silahlarına kılıf örüyor, ondan özel olarak bahsedeceğim sonra :) her karakter çok ilginç, dekorlar şeker gibi, tam bizlik dizi şeker gibi, mutlaka izleyin :)))

Adsız dedi ki...

silaha kılıf ören zenci bir adam mı :)

aman Allah ım:)