28 Ocak 2009

EVİM EVİM GÜZEL EVİM

Bir kaç saat önce döndük eve.

Bir hafta önce yola çıkmadan önce de aynı şeyi düşünüyor ve fazla mı evcimenim ki diyordum.

Yok yok, kesinlikle en sevdiğim yer evim.

Asla sıkılmadığım, hep olmak istediğim.......

Evden bir günden fazla ayrı kalmak beni bozar. Bozdu da zaten tüm düzenim şaştı, çocukların karnesini bile almadan çıkmıştık yola.

Aslında gittiğimiz yer, bahsetmek istediğim bir konu değil. Ancak kendimizi kandırılmış hissettiğimiz için belki bir ara yazarım.

Gece mimlemişti beni. Evim evim güzel evim diyorum. Evim dışında, en sevdiğim yer, boğazı görebileceğim, denizin kokusunu duyacağım, dalgaların sesini dinleyebileceğim sakin her hangi bir yer. Evime yakın bir yer.

Ben de San'ı mimliyorum.

7 yorum:

gunduz68 dedi ki...

evim benim de rahatlığım,düzenim,huzurum...

gunduz68 dedi ki...

evim benim de rahatlığım,düzenim,huzurum...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

nekadar güzel günler geçsede ev dışında insan yine evini arar çünkü insanın evi gibisi yoktur.
Hoşgeldin evine keyfini çıkar doya doya...

Adsız dedi ki...

:))) Mevcut bulunmaktan en çok hoşlandığımız yer mi mimin konusu ??

GeCe dedi ki...

gitgide daha da evcimen oluyoruz galiba ben de öyleyim artık

... dedi ki...

ev gibisi yok ya.
kim ne derse desin.
ben de bağlıyımdr evime.
yine de ara da bir gezmeli tabi insan şöyle bir şehir şehir kasaba kasaba.
ama tilkinin dönüp dolaşıp varacağı yer yine de evi değil mi:)
kitap kurtcuğu adlı blogumu kapattım
kız kulesinin yalnızlığıyla devam edeceğm yoluma seni de blogumda görmekten mutluluk duyarım.
selametle..

Adsız dedi ki...

home sweet home :)