1 Ocak 2009

MÜZİK AŞKI

Sevgili küçük abimiz(10), son üç gündür melodikanla yaptığın, "10. yıl marşı" notalarını deneme yanılma usulü bulma çalışmalarını, beğeni ile dinliyoruz. Defalarca, tekrar tekrar, en baştan, yılmadan, anne bak bu sefer oldu deyip, çalıyorsun. Ben de sana,

-A canım ne güzel, yavaş yavaş çıkarıyorsun bak, istersen diğer odada çal, o zaman daha iyi duyabilirim, diyorum.

-Anne benim müzik kulağım varmış, bak bir daha çalayım, bu sefer oldu galiba, diye diye sayısız kez, dinliyoruz, dinliyoruz, dinliyoruz.... Hatta komşular, hatta tüm bina dinliyor. Annen,

-Sizin odanın akustiği daha iyi olabilir, istersen orada çal, ben buradan daha iyi dinleyebilirim, sen çok güzel çalıyorsun da, hani ses yüksek volume ya, hani kulaklarım şey olmasın hani, şey, ondan diyorum,ses oradan daha iyi gelebilir, diyorum.

Sen orada bir kez çalıp, çok kez yanımda-yanımızda çalmaya devam ediyorsun.

Azmine, gayretine hayranım canım benim, hep böyle ol, olur mu ?

Senden arta kalan zamanlarda da, Musti bişeyler çalıyor, ne güzel !

Bak senin için, "10. yıl marşı" notalarını buldum, bu sefer kesin bu işi başarıyoruz, bize bol bol konser verirsin, olur mu? Abin gitarı ile Musti de flüt ile sana eşlik ederler.

8 yorum:

GeCe dedi ki...

ooo bol müzikli günler harika ama bir sonrakini daha iyi ayırt etmek için biraz kulağı dinlendirmek lazım değil mi annesi

Adsız dedi ki...

eheuehhe TRT halktan sesler korosu gibi bir ev maşallah :)) bir evde üç adet sanatçı böylesi herkese denk gelmez .Ney çalmaya ilk başladığım zamanlarda nedense herkes banada hep bu cümleleri söylüyordu :D şimdi onlar istiyorlar ben çalmıyorum :Pp (sanatçı kaprisi .)Allah neşenizi güzelliğinizi bozmasın :)

Ayşe dedi ki...

Konser gunu bizide cagirin, soz gelip dinliycez sizi tamam mi betulcum ;)

Betül dedi ki...

ayşecim, size özel konser sözü olsun :) canım benim, bu pazar müsait misiniz ?

Hülya Konar dedi ki...

Betül cüm

Ted Kdz.Ereğli Koleji Vakfı Özel Lisesi Öğrencileri İçin Hazırlanan RİTM GİTAR DERSLERİ isimli bir kitap vardı arşivimde...

Aşağıdaki linki opyalayıp bu kitabı indirebilirsin.

Sıfırdan başlayıp ileri seviyeye kadar çıkan gitar dersleri var içinde...

Aklıma geldi ve belki senin harika çocuklarına faydası olur diye paylaşıyorum...

Sevgilerimle .

Tabi şuan bu yorumu okuyan ve ilgilenen tüm arkadaşlar faydalanabilirler...

11 MB'lık word dosyası şeklinde bir e-book...


LİNKİ KOPYALAYIP YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.

http://www.box.net/shared/069zcebj20

Betül dedi ki...

Hemen indiriyoruz, çok teşekkürler hülyacım.

VİRGO dedi ki...

ihşallah ilerde çok güzel melodiler çalar tabi bu arada ana ve babaların kulaklarını tırmalar.

edaca dedi ki...

oo masallah sız cumhurbaskanlıgı senfosınıde gecersınız emınım :)))))))


ayyy kız yınemı bulustun bacumm ayseyleeeee :(((

:))) saka bacum bırbırınızı gorursenın benıde hayaledın yanınızda:))