7 Ocak 2009

MİM

Ah ah, yıllardır söyler dururum. Herkes güler, en çok da eşim güler. Hiç kendi kendine park eden araba olur muymuş ? diye....İşte bak yapmışlar, Almanlar yapmışlar. Şöyle çoluğumu çocuğumu doldurup, park edeceğim zaman, beş araba genişliğinde boş yer bulmak için iki saat dolandırmayacak, kendiliğinden yerine süzülüverecek, "selfpark" bu arabayı istiyorum.

Sevgili San mimlemiş beni, iki ürün tanıtacakmışız, ilk ürün bu San'cım, hayalimdeki araba.

İkinci olarak ev yapımı kozmetik tariflerimiz, lise yıllarımda sivilceler ile mücadele için, yüzüme papatyalı buhar banyosu uygulardım. Onun dışında kaç zamandır yapmadığım, yüzüme sürdüğüm, ballı yoğurt maskem vardı. İlkokulda iken, saçlarımız sarı olsun diye, saçımıza oksijen sürerdik. Bir kaç kez halka halka dilimlenmiş salatalıkları yüzüme dizmişliğim de vardır. Bitki çaylarını buz kalıplarında buzlukta bekletip, sabahları bitki çayı buzları ile gözlerime kompres yapardım. Pek tarif sayılmasa da bu pratik yöntemleri denemiştim.

Kime paslasam, kime paslasam, Perilicim, sana göndereyim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yoğurt ve oksijeni ben de denemiştim :D oksijen saçları yakıyor yahu o sakıncalı ama yoğurttan ben de memnunum.Ayrıca bu kadar çabuk yayınladığın teşekkürler :))mutlu oldum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

araba çok ilginçmiş gerçekten,iyiymişte hani valla...
aslında ben de tanıtacak şey çok da bakalım ne yazasam :))
hoşcakal....

GeCe dedi ki...

bu araba gerçek mi ben anlamadım nasıl bişeymiş ki bu?

Betül dedi ki...

kendi kendini park ediyor, link ekledim.