2 Ocak 2009

EVCİL ARI

Elinde kapağı açık, boş bir krem kutusu, koşup durur, Musti. Bir yandan da,

-Menim anım vay, menim anım vay, demektedir.

Annesi önce anlayamaz, babasına bakar, babası zaten hiç anlayamamıştır.Annesi,

-O ne çocuğum diye sorar.

Musti bakar ki, kimse anlamıyor,tutar annesinin elinden mutfağa götürür. Mutfak masasının üzerindekileri göstererek,

-Bunu kim yappıı ? der.

Mutfak masasında ayran ve petek bal vardır, anne önce ayrana bakıp,

-Ben yaptım, der. Bu sefer parmağı ile balı gösterip, anne bunu kim yaptı der.

Annesi, o zaman anlar,

-Hımm anladım, senin arın var, onun peşinden koşuyorsun.

-Edet, menim anım vay, o menim, der

ve yine devam eder arısının peşinden koşturmaya...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

müthiş bir hayal gücü :D Benim evcil arım lee youl guna benzemiş bu :PP

Hülya Konar dedi ki...

akıla bakarmısın !

pes :)

VİRGO dedi ki...

çocukların hayal gücü mükemmel mustininki daha da mükemmelll

böcük dedi ki...

Maşallah :D Musti'de harika bir hayal gücü var :)) Çok hoş :)

edaca dedi ki...

ayyyy ınek besledınız sıra arıda demek masallah bu kuzuyaaa :)))

baba hıc anlamıyo demekkı bu kuzuyu :))))))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

mustinin hızına yetişemiyorum:),valla videoda ısrar ediyorum hala....