30 Ocak 2009

EV HALİ



Sabah, eşimi işe gönderdim, büyük oğlumda babası ile gitmek istedi. O da gitti. Kahve yaptım kendime, haberleri okudum. Evin hali üstteki resme benzer durumda.

Kalkıp, önce evi temizleyeceğim, sonra da cuma pazarına gideceğiz,. Akşam Musti'ye, yarın pazara gidelim oğlum dedim, "anne pazarın anlamı neeeee" dedi. Pazara ne zamandır gitmediğimizin ispatı, severim aslında, burada uzak kalıyor, gitsem de onu götürmemişim demek. Ya da dalga geçmiştir yine, sık sık soruyor böyle, bilse de bilmese de...

Canım şöyle güzel cupcakeler yapmak istiyor. Üstlerini güzel güzel süsleyeyim. Terapi niyetine ben yapayım, başkaları yesin,nefis olmuş desin, zaten kendi pişirdiğimden çok fazla tat alamıyorum, kokusu doyuruyor sanırım, ancak ertesi gün tadını alabiliyorum, kendime haksızlık etmek istemem,yoksa güzel yaparım yaptığımı.Mutfağı başkası temizlesin ama...

Bir de , dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum, cicili bicili oyuncaklar dikmek istiyorum.Ivır zıvır, aplikeli yastık kılıfları, çantalar, bebekler, sevimli hayvanlar ya da aksesuarlar hani başkalarınca lüzumsuz şeyler, işte onlardan dikmek, dikebilmek istiyorum. Bayılıyorum bu tip şeylere. Ne yazık ki, bunun için hiç vaktim yok.

Ne güzelmiş böyle yazmak, sevdim, neyse, şimdi iş başı, tembel bir kadın oldum ben. Temizlik, pazar sonra da karneleri almak için okula, oradan da oğlumu basketbola bırakacağım. Eve dönüp, yemek pişir vs...

8 yorum:

serencam dedi ki...

E rahatlatıyorsa böyle yazmak yaz ..Bizde zevkle okuyalım..

Bu arada orda hava soğuk değilmi..Mustimi hasta etme pazara götürüpte..Kaynanan gibi oldum ama idare et artık :))

Hayırlı cumalar bana dua etmeyi unutma yakarım seni :)))

GeCe dedi ki...

o cicili bicili şeyleri dikmeyi ben de çok istiyorum yaa pazara gitmeyeli ise yıl oldu desem yeridir çok özledim pazarları mustinin pazar maceralarını da paylaş bakalım neler yapacak

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah betülcügüm hep aynı durumlar ama gercek olan bir şey var,zaman yetmiyor.Sanıyorum bu zamansızlık yüzünden blog yazmayı bile bırakacagım ...

... dedi ki...

ben de severim yemek yapmayı ama yaptığım yemekleri yemeyi sevmem

esra dedi ki...

betülüm sağol aramazsam aramıyorsun:(

Adsız dedi ki...

dikiş dikmeyi mi öğrenmek istiyorsun?

enson örgü öğenmeyi istiyordun...öyle bir öğredinki çoğu ben biliyorum diyene öğretir oldun...

demek sıra dikiş dikenlerde :)

harikasın betül.

KelebekGibi dedi ki...

Ayni benim yapmak istediklerimde icinde yazdiklarinda :)

Evin isi bitmiyorki...
Vakit ise öyle hizli geciyorki bazen...
Sevgiler

KelebekGibi dedi ki...

Ayni benim yapmak istediklerimde icinde yazdiklarinda :)

Evin isi bitmiyorki...
Vakit ise öyle hizli geciyorki bazen...
Sevgiler