8 Ocak 2009

ALTIN ANLAR

Hayatın koşturması, curcunası, yoğunluk, bitmek bilmeyen işler, insan ilişkileri vs..Kendimize öyle az vakit ayırabiliyoruz ki.

Şu akşam saatinde iki saat evde yalnız kalma fırsatım oldu, ben buna altın anlarım diyorum. Çok önemli bir şey olmadıktan sonra, yalnız kaldığım zamanlarda sadece kendime vakit ayırırım. Çünkü, biliyorum ki, daha iyi anne, daha iyi eş, daha iyi vs.... üzerimdeki tüm rollerimi en iyi gerçekleştirebilmem için, önce kendimin iyi ve dinlenmiş olması gerekir.

Yarın yapacağım aşure için, ön hazırlıkları yaptım ve en sevdiğim fincanıma sıcacık çay doldurup, bilgisayarımın karşısına geçtim, bu yazıyı bitirip, bugünkü köşe yazılarını okumak için haber sitelerine geçeceğim, daha sonra da blogları turlayacağım. Bizimkiler gelince oğlumla yapmamız gereken minik bir ödev var, onu yapacağız. Çocuklar yatınca da, bitirilmeyi bekleyen bebeğimi öreceğim.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hımm canın mı sıkkın sanki biraz ?? :/

leyya dedi ki...

bende buldugum her boş vakitte odadan bozma atolyeme koşuyorum))pc de aynı odada oldugundan istedigim gibi çalıp dönüyorum))bide şu kıza bayıldım şimdi onuda işlerim en kestirme vakitte inşllh..yoksaa keçeden mi yapsam ne dersin acaba arkadaşım.

KelebekGibi dedi ki...

Ne güzel düsünüyorsun canim. KEsinlikle öyle, yani evde bayan mutlu olunca tüm aileyide mutlu edebiliyor haliyle, kendimizi geri plana atmamaliyiz bu nedenle.
Bende aksamlari sakin kafayla oturuyorum, biraz günlük seylerden uzak kalmak iyi geliyor.
Yapacagin bebegi merak ettim, bir ana önce bitirmen dilegimle :D
Sevgiler

Betül dedi ki...

@ san, yok be güzelim, öyle gibi mi yazmışım, pek huzurlu bir haleti ruhiyede idim yazarken :)

@ leyya, atölyenin fotosunu çekip koysan bloğa, eminim merak eden çoktur o harika çalışmaları yaptığın mekanı. o resmin üzerinde resmi aldığım sitenin adresi var, mahsus silmedim, oradan çok güzel illüstrasyon çizimler bulup, işleyebilirsin.

@ ceyda, kafa dinlemek çok iyi geliyor di mi canım, özellikle annelere olmazsa olmaz :)

GeCe dedi ki...

altın an lafı güzelmiş çocuğum yok ama benim de altın anlarım fazla yok

Seybe dedi ki...

benimde yarım gun altın anım oluyor ama ben genelde onu uyku ile geciriyorum:) cunku İbrahim evdeyken uyumak mumkun degil. hıcbırsey yapamazsa gurultu yapıyor:)

böcük dedi ki...

altın anların hep olsun appa :)

ve senin böyle yazılarını okumak çok güzel devamı gelsin lütfen :D

sevgiler :)

Adsız dedi ki...

sen ne yazsan güzel oluyor zaten ...

Adsız dedi ki...

sen ne yazsan güzel oluyor zaten ...