15 Aralık 2008

ANNE BU NE HARFİ ?

Bebeğim daha dur, henüz 3.5 yaşındasın, konuşman bile yarım yarım, ne harfi yahu.

Elinde "meraklı minik" dergin, yanıma gelip, oradaki bir metni gösterip, bu soruyu sorduğunda çok şaşırdım ve heyecanlandım.

Harfin ne olduğunu bilmene bile şaşırdım.

Hadi sayılara meraklısın, gördüğün metinlere meraklısın, masal kitaplarında barkot numarasından, yayın tarihine kadar her yerini okutuyorsun, daha bugün, sprey kolonyanın üzerindeki kısacık metni bile bana defalarca okuttun, sanırım gördüğün yazıyı ve okudum metni birbirine bağdaştırıp, ezberlemek için böyle yaptın.

Ama daha dur, önce telaffuzumuzu düzeltmeliyiz değil mi balbebeğim ?

1 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

umarım Musti hayatı boyunca
( başına dert açmayacak şekilde elbette ) böyle hep meraklı ve ilgili olur.

büyük başarılar kazananların hep bir şeyleri merak ettiği gerçeğini kimse inkar edemez...

sevgiler Betülcüm.