16 Aralık 2008

GÖZ DOKTORUNDA

Annesi, Musti ile küçük abisini göz doktoruna götürür. Doktor amca, abisine, karşıdaki harfleri okumasını söyler. Abi büyük harfleri okur ama, en küçük harflere gelince, bazılarını okuyamaz.

Abisinin okuyamadığı harflerde, Musti başlar atıp tutmaya, aklınca kopya vermeye, "a" "e" "d" ......... "d" yi eskaza doğru bilir.

Abisinden sonra, muayene olma sırası Musti'ye gelir. Dürbün diye diye, bakması gereken cihazdan bakar, sonra da benim gözüm bozuk değil, der. 0 kusur çıkar.

Sonuç olarak, göz doktorundan küçük abimiz artık bir gözlük kullanıcısı olarak ayrılır.

Anne, büyük abiyi, okula başlamadan önce kontrol amaçlı, göz doktoruna götürdüğü halde, nasıl olup da, şimdiye kadar küçük abiyi göz doktoruna götürmeyi ihmal ettim diye, büyük suçluluk duyar, kendisine çok kızar.

Küçük abi ise, artık gözlük kullanacağı için, yeni halinden mutlu, memnun, hatta hevesli ve heyecanlı, gözlükçüden zevkine göre bir çerçeve beğenir, gözlüğü için......

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

gözlüğü severek takması ne guzel, benim oğlum da gözlük kullanıyor 2 senedir ama sıkılıyor bazen:(

Hülya Konar dedi ki...

geçmiş olsun Betülcüm.

Musti güldürdü yine beni.kimbilir nasıl mukır mıkır konuşup durmuştur doktorun orada:)

bakalım abisi gözlüğünü alınca bende istiyorum,takıcam vs diyecek mi?

küçük abimizde güle güle ve sağlıklı günlerde kullansın gözlüğünü.

sevgiler.

Betül dedi ki...

@ özlem&fulya, aslında bizim evde çocukların hepsi gözlük kulanmaya meraklı, sıkılması bence doğal, kolay değil sürekli fazladan bir parçayı yüzünde taşımak, bakalım bizimki sıkılacak mı ?

@ hülya, teşekküe ederim hülyacım, sadece musti değil, büyük abimiz hatta ben bile denedim gözlüğü :)