15 Aralık 2008

NEDEN ?

-Baba bunun adı neeeee ?

-Need for speed oğlum.

-Neden ?

-Oyunu yapanlar ismini öyle koymuşlar.

-Neden baba ?

-Öyle istemişler ?

-Neden baba ?

-Araba oyunu olduğu için, dur oğlum çarpıcaz önümden çık.

-Neden ?

-Senin adın neden Musti ?

-Neden Musti baba ?

-Biz öyle koyduk, önümden çekil yavrum, göremiyorum.

-Neden baba ?

- ????

-Neden benim adım Musti baba ?

-??????

-Baba, babaaaaa, neden baba ?

-.......

Mustimmmmm, bizi gülmekten öldürüyorsun, canım benim. Bu dönemlerin geçmeden doyasıya tadını çıkarıyoruz, hep sor e mi ?

3 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

:))))) Betül'cüm sabah sabah çok iyi geldi inan bu diyalog.. "Çocuklarda neden çağı" bu olsa gerek.. Kolaylıklar diliyorum..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay ilahi:)) çok tanıdık bu diyaloglar ve hiç bitmiyor:)

Betül dedi ki...

@ aslıcım, teşekkür ederim.

@ özlem&fulya, çocuklu evlerin, vazgeçilmez diyaloğu değil mi ?