11 Kasım 2008

KOD ADI "C-N"

Offf bu internet bağlantısı öldürecek beni.

Son 1-2 aydır her gün, günde ortalama 30-40 kere bağlantı kopuyor. Ahbap oldum Türk-telekom arıza servisi ile, hatlar değişti, gelip kabloları yenilediler, modem zaten yeni, yok düzelmiyor bir türlü. Var mı bu tip sorun yaşayan ?

Gelelim asıl konuya.

Bütün anneler gibi ben de çocukların uzun süre tv izlemesini istemiyorum. İzleyeceklerse de TRT çocuk ya da Yumurcak tv izlemelerine müsade ediyorum. Özellikle şu Cartoon Network çocuk kanalını çok sakıncalı buluyorum. Tamamen şiddet ve uygunsuz mesajlar içeren çocuk progamlarını özellikle Musti izlemesin diye, o kanalı kanal listemizin derinliklerine, yani izlediğimiz kanalların peşpeşe bulunduğu numaradan çok çok uzağa attık. Hali ile Musti kanalı arayıp arayıp bulamıyor.

Telaffuzu zor bir isim olduğu için de bana "anne Cartoon Network kanalını açar mısın" diyemiyor. Demeye çalışsa da, anlamamazlıktan geliyorum ve bir sonuç alamıyor.

Ne yapıyor peki, klavyeden "C" ve "N" harflerini yani, cartoon networkun baş harflerini göstererek bu kanalı aç diyor.

Çocuklar neden aksiyon içeren yayınlara bu kadar meraklı ?

4 yorum:

Ayşe dedi ki...

canim yaa izmirde bizim de basimiza geliyordu bu zirt pirt kopmalar..canim sanirim bilgisyarin ya da modemin ayarlarindan oluyor. Peki sizin iki pc de de baglanti kopmasi oluyor mu?

Bu cocuk kanalini da hic bilmiyorum ama resimlerinden de belli siddet icerdigi..Uff korumak lazim, uzak tutmak lazim yavrularimizi...

zehra dedi ki...

gecenlerde bende can sıkıntısından tv ılerken denk geldım
hatta dedımkı bu cocuklar bunu ızleyerek buyuyorlarsa suc oranlarındakı artıs bpsuna degıl
ınanılmaz sert cızgı fılmler

Adsız dedi ki...

Allah allah CN yi gösteriyor demek valla bravo bende geçenler de Temel Resi gerçeğini yazmıştım you tube açılsın Alice Harikalar Diyarında hakkında bir yazı yazacağım şok oldum tespitedince neler var neler bilmediğimiz. Valla eski çizgi filmler yok artık.

Hülya Konar dedi ki...

mustinin deyimiyl c n kanalını hiç izlemedim bilgim yok ancak güncel çizgi filmler hakkında genel fikrim var:)

resmen artık çizgi filmler normal sinema filmi gibi yapılıyor sadece adı ve görseli çizgi film...aşk,ilişkiler,kavga,dövüş teknikleri gibi konular işleniyor genelde çizgi filmlerde artık.

çok kötü ve bence de uygunsuz .çizgi filmlerde bu konuları işlerlerse normal sinema filmlerinde ne işleyecekler artık bilemiyorum :)

çocuklar özellikle erkek çocukları bu aksiyon içerikli yayınlara meraklı çünkü erkek olmanın dövüşmek vurmak kırmak olduğuna inanan bir toplumuz biz.
ben inanmıyorumi eminim ki arkadaşlarımızın çoğuda inanmıyordur ancak genelleme yaparsak malesef bu böyle...işte bu yüzden çocuklar hem kendilerini korumak amaçlı hemde güç gösterisi yapmak amaçlı görselde olsa birşeyler öğrenebilmek için bu filmleri izliyorlar...anne baba istediği kadar kavgadan, olumsuzluktan uzak dursun malesef ev dışındaki hayat çok vurdulu kırdılı:) ve çocuklar okulda sokakta görüyorlar bu olayları...

neyse...çok çok güzel ve önemli bir paylaşım herzamanki gibi...