30 Temmuz 2008

TATİL DÖNÜŞÜ......

Kaç zamandır gerçekleştirmeyi istediğim tatil planımızı çok şükür büyük bir keyifle uyguladık. Tatil için bu sene Çanakkale'yi tercih ettik. Her gün, hem denize, hem de tarihi mekanlara gittik. Hem eşimle benim için, hemde çocuklarımız için çok eğlenceli, keyifli ve faydalı bir tatil oldu. Bol bol fotoğraf çektim, yüzlerce fotoğraftan hangisini ekleyeceğimi şaşırdım. Aşağıya gittiğimiz önemli ve bilinen tarihi mekanların fotoğraflarını ekledim, onların yanı sıra pek bilinmeyen tarihi yerleri de gezdik.

Ama Kaz dağı bambaşka idi. 4. kez gitmeme rağmen her gittiğimde oraya vuruluyorum. Gitmediyseniz en kısa zamanda Kaz dağına gitmenizi, maximum oksijeni içinize çekmenizi, nefis alabalıklarından yemenizi, milli parkta yürüyüş yapmanızı, geceleyin bir yerlere yatıp, gökyüzündeki milyarlarca yıldızı hayranlıkla izlemenizi, çok lezzetli doğal suyundan içmenizi, huzur ve enerji ile dolup, tertemiz konforlu pansiyonunda konaklamanızı tavsiye ediyorum.

Yakından görmek için resimlerin üzerine tıklayınız.