22 Temmuz 2009

Telaffuz

- Anne seni çok seviyim.

- Ben de seni çok seviyim oğlum.

- Seviyim denmez anne, seviyim de ("seviyorum de"demek istiyor, diyemiyor)

- Seviyim diyorum işte.

- Hayır anne, seviyim deme, seviyim de.

............

..........Uzar gider.


**********************

Boya kalemini alıp lavaboda ıslatır Musti, annesi o ıslanmış boya ile ne yapacağını sorar.

- Nonozyonu boyuycam.

- Neyi ?

- Nonozyonu.

- Televizyon boyanmaz oğlum.

- Yok anne nonozyonu değil, nonozyonu boyuycam.

- ?????

- Anne bak deyip, arabasının direksiyonunu gösterir.

- Anne bak, çocuklar nonozyon der, büyüklerse nonozyon der, ben küçüğüm ondan nonozyon diyoyum.

14 yorum:

GeCe dedi ki...

ay musti ya çok tatlı

tuğçeadaş dedi ki...

yaa mustiiiii yerim seniii :))))

meldi dedi ki...

:))cok sekerr ya maşallah. Blog olayını bu yuzden seviyorum. bir yere yazmayınca uçup gidiyor bu anlar. İleride ne tatlı anılar olacaklar kimbilir.

meldi dedi ki...

:))cok sekerr ya maşallah. Blog olayını bu yuzden seviyorum. bir yere yazmayınca uçup gidiyor bu anlar. İleride ne tatlı anılar olacaklar kimbilir.

Primarima dedi ki...

nonozyonu anlamadım ben :(

Betül dedi ki...

primacım,

nonozyon=direksiyon

nonozyon=televizyon

ancak onun boyamaktan kastettiği direksiyon, ben hali ile televizyonla karıştırıyorum, o da bana ders veriyor.:))

KelebekGibi dedi ki...

:)
Telaffuz hatalari kizimda da var ve benim cok hosuma gidiyor pek düzeltmezdim ama son zamanlar bende düzelttirmeye basladim.
Musti ve siz iyisinizdir umarim Betülcüm, Tr dönüsü bir selam birakayim istedim, sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker yine musti... demek seviyim demeyeceksin seviyim diyeceksin annesi:))

esra dedi ki...

musticik bizde seni seviyik:)ikbal ablan...(http://www.istanbullukiz.blogspot.com/betül ablacığım bende beklerim bloğuma...

esra dedi ki...

musticik bizde seni seviyik:)ikbal ablan...(http://www.istanbullukiz.blogspot.com/betül ablacığım bende beklerim bloğuma...

Betül İnce dedi ki...

Betül'cüğüm,

Nerelerdesin? Musti daha da dillenmiştir sanıyorum. Bu arada dergi söyleşin için de bir türlü tebrik bırakamamıştım.

Öpüyorum.

kubra zeynep kara dedi ki...

mustimm dillerini yerim canım benimmm

KelebekGibi dedi ki...

Selamlar Betülcüm Ramazan geldi pek giremedin sanirim, bende bir ara cok girememistim blogumdaki herseyide yeniledim adresler silinmisti, aklima geldin.
Hayirli Ramazanlar diliyorum, sevgiler.

KelebekGibi dedi ki...

Hayirli Bayramlar, nerelerdesin merak icindeyim hala?
Sevgiler