12 Temmuz 2009

Minik diyaloglar

- Anne hadi Derya ablaya gidelim.

- Olmaz oğlum bugün pazar, herkesin kocası evde.

- Bizim kocamız niye evde değil o zaman ?

- ?? Bizim babamızın bir işi var o yüzden evde değil.

- Offf


******************************

- Anne yoldan geçen adam gözlerinin içi mutlulukla bana baktı.

- Nasıl oluyor öyle bakmak ?

-Yani böyle çoook gülümseyerek bakmak demek.

******************

-Anne lütfen bu ayakkabını giy. Anne lütfen, bak benim iyiliğim için giy.

- Benim iyiliğim için mi ? benim hatırım için demelisin oğlum

******************

Kendisini çok seven, her gördüğünde onunla oynayan bir ablaya(25-30 yaş) ismini sorar Musti

-Seni adın ne ?

- Aysu

- Öyle büyük kız ismi olmaz ki, o benim küçük kız arkadaşımın ismi.

8 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

benim iyiliğim için mustiyi öpermisin betülcüm...

iyi pazarlar.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

öylü büyük kız ismi olmaz ki:)))

mustiyi yemek istiyorum:)

kubra zeynep kara dedi ki...

mustimin bu yorumlarına hastayım.
canım benim maşallah:))

GeCe dedi ki...

mustinin zakasına bayılıyorum maşallah yavruma

Primarima dedi ki...

BEN BU DİYALOGLARIN HASTASIYIM BİLESİNİZ:)

Nezihe Ak İnci dedi ki...

son diyaloğa bayıldım :D

edaca dedi ki...

SEN MUHTESEM BI GUZUSUN MUSTIMMMMM BENIM :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Uzun zaman oldu Betül'cüm, Musti'nin maceralarını okumayalı.. Tüm sayfayı baştan sona gülerek okudum.. Musti'yi öpüyorum!