11 Mayıs 2009

Bulutların Üstünde

Anne bulutta delik olur mu ? diye sordu, yatağından kalkıp, koşa koşa annesinin yanına gelince Musti. Gecenin on ikisi annesi henüz yatmış, şaşırdı.

-Bulutta delik mi, ne yapacaksın yavrum hayırdır, gece gece ?

Çok ciddi bir meseleden bahsediyor edası ile,

-Anne bak, ben şimdi gözümü kapatiyoyum, bulutlayın üstünde uyuyoyum, acaba aşağı düşey miyim diye meyak ediyoyum, acaba düşeymiyim anne ? çok meyak ettim anne.

Deyip, bir güzel annesinin yanına yatar.

- Hımm, acaba bulutta delik var mı ? Hadi beraber bakalım, delik var mıymış, kapatalım gözümüzü, bembeyaz, pamuk bulutların üzerinde yatıyoruz, tut elimi, hafif, ılık bir rüzgar bulutu yavaş yavaş uçuruyor. Oh ne rahatmış bu bulut, ne hoş, hiç delik göremedim.

Anne iç sesi; ne güzel bir şeymiş, bulutların üzerinde uyumayı hayal etmek, bayıldım.

- Musticim, bulutların üzerinde hiç delik yok, çok güzel bulut bunlar, rahatça uyuyabilirsin, ama sana birşey söyliyim mi, en güzel bulut senin yatağın, koş, git en güzel bulutta uyu, yum gözünü, kurul bulutuna.

Koşa koşa yatağına gider Musti, o gidince annesi de bulutların üzerinde uyuduğunu hayal eder, oğlundan kopya çeker ve masal tadında rüyalar görür, sabah her zamankinden daha mutlu uyanır. Bunu her gece yapmaya karar verir.

10 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

kıyamam...

tuvalet kağıtlarını yumuşak diye yastık kılıfına dolduran ve öyle uyuyan o kızın reklam filmi geçti aklımdan yazını okuyunca...

yasenin dedi ki...

ne kadar tatlısınız maşallah

GeCe dedi ki...

harika bir fikir musti ben deöyle yapıcam bundan sonra

KelebekGibi dedi ki...

Ayy ben bu yaziya bayildim, cok güzel bir fikir, Mustiye tesekkürler bende deneyecegim :P
Annesi kendini güvende hissetmistir artik senin güzel cevabinla ;)
Sevgiler

herşeyden azıcık dedi ki...

iyi fikir :))

kubra zeynep kara dedi ki...

bulutların üstünde uyumak fikri muhteşem,
acaba nasıl hayal ediyordu bulutları pamuk gibimi:)
canım benim ya maşallah.
bende bu gece deneyeceğim bakalım nasıl olacak.
hem delikte yokmuş düşmem nasıl olsa:)

zehra dedi ki...

ayy musticigim sen süpersin kesinlikle masallah
bencede süper bir hayal olmalı hem koyun saymaktan iyidir:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

senin musti büyünce hangi mesleği seçecek çok merak ediyorum.bu hayal gücü ile neler yapar neler :)

SenaBera dedi ki...

Umarım hayatın hep bulutların üzerindeymişsin gibi geçer ve o bulutlarda minicik bir delik bile olmaz Musticiğim....

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

bulutların üstünde uyumak.süper bir fikir bende deneyeceğm.teşekkürler ve maşallah mustime