12 Mayıs 2009

3-1=2


Musti bu gece yoktu, dün gece de yoktu. Pazar akşamı anneannesi ve dedesinin evine, İstanbul'un karşı yakasına gitmişlerdi.

İlk ayrılığımız oldu bu, tarihe not düşmek gerek, aslında bir bakıma prova, bir süre sonra (inşallah olursa), babası ile onu kısa bir süreliğine bırakıp uzaklara gitmemiz gerekecek.

4 senedir beraberiz Musti ile, 4 sene boyunca her gün. Benim için, çok farklı oldu bu bir buçuk gün. Kendisi bugün geliyor. Olumsuz etkilenmemesi için, ilk provayı bu kadar kısa tuttuk.

Bu duruma en çok abileri sevindi, abileri ilk kez salon masasında ders çalışabildiler, normalde kendi odalarında çalışıyorlar ve kapıyı da kilitliyoruz,herşeye maydonoz Mustim sayesinde. Abisi ödevi bitince, "anne defter-kitaplarımı burada bırakabilirim değil mi?" dedi. Sonra da kocaman bir oleyyyyy ! :) Abilerinin tüm eşyaları dolaplarda saklı, hiçbir şey ortada değil.

Akşam ben spora (pilates-tae bo-step-aerobik) gittiğimde kardeşlerine bakmak yerine, dışarıda bisiklete bindiler.

Evimiz hiç dağılmadı, hayret ettim, oyuncakların üzerinden sek sek oynamadım.

Musti'cim, seni çok özledik tüm afacanlıklarınla, evimizin düzenli ve sessiz olmasına alışık değiliz biz, hadi gel meydan senin.

12 yorum:

iffetin günlüğü dedi ki...

evide,sizleride nasıl özlemiştir kimbilir aslında alıştırmak gerekiyor.ben büyüklerde daha rahattım ama talha bronşitten ötürü çabuk terliyor ve hasta oluyor.okuldaki bakıcıya bile sürekli tenbihliyorum aman dikkat et diye.

zehra dedi ki...

:))
demekki tüm evi dagıtan musticikmiş:)
abileri iki günde olsa soluk almışlar ama eminim bu ayrılık 2 günü geçse özlemeye başlarlardı :)))
rabbim güzel kavuşmalar yapılmayacaksa ayrılık vermesın ınsallah

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:))) Canım Musticim gel de blogda şenlensin:)

İnşallah uzaklara gidebilirsiniz,inşallah..

gunduz68 dedi ki...

varken belli bir zaman sonra yoruyorlar ama onlar yokkende çok özleniyor..uyurken b ile özleniyor uyansa da oynasak diye.çok garip bişi bu...

sinarana dedi ki...

alışkanlık yapıyor bu mustii:)

~~evet mustiii evine dön!! bizde senii çook özledik:P:)

sevgiler..

yasenin dedi ki...

bizdeki durumlarda aynı ama çok tatlı

herşeyden azıcık dedi ki...

Bende bazen diyorum şu dağınıklık olmasa ama o dağanıklıkları yapan zatı muhteremler şahane o sebebten kızamıyorum varsın dağatsınlar canları sağolsun Musti de hemcecik dönsün.

KelebekGibi dedi ki...

Mustisiz olmaz tabiki ;)
Ilk defa olarak yine uzun gelmistir sana ve ona bu ayrilik.
Bende mesela kizimsiz yapamam, bir gün bile baska yerde kalmadi kücük hanim henüz :)
Gözümün önünde olacak illaki :S

Betülcüm paketini aldim ve cok sevincliydim bugün :) Sagol beni mutlu ettin :) Blogumada yazdim hemen zaten :)
Sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba, sanırım "kelebek gibi" nin blogundan geldim buraya ve takıldım:) geçmiş konulara şööyle bir göz attım.. oğullarınızla birkaç dialogunuzu okudum, çatladım gülmekten:D Allah bu keyfinizi hiiç bozmasın inşaallah..

GeCe dedi ki...

ASLINDA ONUN AÇISINDAN DA ÖNEMLİ BİR SÜREÇTİR BU BAKALIM NASIL HİSSETMİŞ DİĞER YANDAN ARTIK BÜYÜDÜĞÜNÜ DE FARKINA VARACAK YAVAŞ YAVAŞ

edaca dedi ki...

oyy kuzum oyyy fındıkım benım tazmanya canavarım

Hülya Konar dedi ki...

spora gidiyor olman ne kadar güzel.3 çocuk,onların okulları,yemekleri,bakımları,ev işleri,güçleri vs derken dolu dolu ve tahminimce keyifli olduğu kadar yorucuda olan bu hayatında kendine vakit ayırıp spora gitmen bana göre harika bir olay...kendilerini çocuklarına adayıp dünyayla ilişiğini kesen bayanlardan olmamanı amigurumi marifetinden anlamıştım zaten :)