25 Nisan 2009

Öpücük Suyu

http://www.tucoo.com/pixel/Disney_Winnie_the_Pooh/images/Winnie_the_Pooh_61362.gif

Musti, abisi onu parka götürsün diye tüm şirinliği ile diller dökerken, bir yandan da abisini öpücüklere boğar. Abisinin yanaklarını sildiğini gören Musti,

- Abi silme, onlar tükürük değil, öpücük suyu.

Abisi,

- Musti iğrençsin.

*****************************************

Cuma günü, annesine tatil olsun diye, babası Musti'yi işe götürür. Gittikleri her farklı mekanda Musti'ye ismi sorulduğunda, farklı bir isim söylemiş bizim minik.

- İsmin ne senin şirin şey ?

- Ali

Başka yerde,

-Adın ne senin delikanlı,

-Veli

Başka yerde,

- Ayy ne şeker şeysin adın ne?

- Ahmet, Mehmet vesaire...

Bu söylediği uyduruk isimler ile her seslenildiğinde de şaşırmadan cevap vermiş, babası oyununu bozmamak için, hangi isim ile kendini tanıttı ise, o da öyle seslenmiş.

Neden böyle yaptığını ise anlayamadık. Bir zamanlar ismi sorulduğunda, ismini tam telaffuz edemediği için, anlaşılmadığında çok üzülüyordu; ancak artık ismini çok güzel söyleyebiliyor ve herkesin anladığını da biliyor. Neden böyle yaptığını çözemedik.

15 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Öpücük suyu:))) Musti'yi öpücük sularına boğasım geldi annesi:)

Kim bilir hayal dünyasında ne kurdu da ismini farklı söyledi:)

Ya Musti'yi tüm aile anlatıyorum maşallah:) Ama ben de yiğenim için böyle bir köşemi açsam diyorum bloğumda:)

sinarana dedi ki...

opucuk suyu super ya:D cok akıllı bu zamane cocukları..yedıklerınden ıctıklerınden mı acep..:)
masalah masallah...

oytunla hayat dedi ki...

öpücük suyu :))))
nasılda güzel bir benzetme kullanmış miniğim...
bizdende ona bol öpücük sulu öpücük :)))

China Gunlugu dedi ki...

ismini sorduklarinda soyleyememenin intikamini almis bence:)
"Bakin simdi bir suru isim soyluyorum" der gibi...

Zehra Fındıklı dedi ki...

Güzel bir benzetme! hiç aklıma gelmezdi, doğrusu..:))

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Masallah ya, opucuk suyu cok orjinal :)) Bakalim birkac sene sonrada ayni seyleri dusunecek mi :D

iffetin günlüğü dedi ki...

benim minikte bu gün beni önce ayı öpücüğüyle sonrada vampir öpücüğüyle öptü.bi süre kendime gelemedim.

zehra dedi ki...

musticigim sen süpersin ben seni şimdi öpücük suyuyla uğraştırmammı bol bol:)
bu arada isim konusunda kesin kendince cok zeki bir nedeni vardır musticigimin

GeCe dedi ki...

belli ki kendine bir oyun yaratmış kimbilir nasıl işliyor hayal dünyası

annesi sen de bizim için mustiyi öpücük suyuyla yıka olur mu çok sevdim bu lafı yaaa

kubra zeynep kara dedi ki...

China Gunlugu sana katılıyorum,kendince intikam alıyordur eskiden söyleyemediği bir isme karşılık onlarcasını diyebilmenin dayanılmaz keyfi:))
mustime bayılıyorum yaaa,
öpücük suyunu sevsinler.burda olsaydı onu öpücük suları içinde koymazmıydım:))

GAMZELİ ANNE dedi ki...

öpücük suyu maşallah yerim ben onu ya nerden bulurlar bu lafları ve beklenmedik hareketleri çocukları her yönüyle saflıkları ve temiz yürekleriyle seviyorum:))

herşeyden azıcık dedi ki...

Çocuğun hayal gücü yüksek ne yapsın:))Öpücük suyu ise başlı başına güzel:))

Primarima dedi ki...

inanılmaz güzel bi cevap hiçde iğrenc degıl haha:)öpücük suyu...cok hoslandım ben bu tarıfden.

edaca dedi ki...

opucuk suyumu :)))))))))))) honk :)))))

Hülya Konar dedi ki...

bence musti ona adının sorulmasından bıktığı için kendi dünyasında büyüklerle dalga geçmiş:)

bir çocuğa yaklaşmak istediğimzde genelde ilk cümleler ; ay ne şeker şeysin sen,senin adın ne bakalım ufaklık,anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun vb. olduğu için mustinin de büyümüşde küçülmüş bir çocuk olarak biz büyükleri ti'ye almasıtabir-i cazise) çok normaldir:)