27 Nisan 2009

Mektup

http://www.tucoo.com/pixel/Disney_Winnie_the_Pooh/images/Winnie_the_Pooh_44799.gif

A4 kağıdına, boya kalemleri ile, yaklaşık 15 satır zikzaklar çizip, annesine getirir Musti.

- Anne bak babama mektup yazdım, hadi oku.

- ??????

Anne mektuba bakar, mektup anneye.... anne ne okusa ki ?

En iyisi babasına her akşam söylediği şeyleri okumak der annesi içinden ve başlar okumaya;

- Sevgili babacım, seni çok seviyorum, yarın iş var mı, beni de götürür müsün, arabanın anahtarını alabilir miyim, bana çikolata aldın mı, yarın da rocco alır mısın, hadi arabacılık oynayalım, sevgilerimle, Musti..

Musti ilgiyle dinledikten sonra,

- Hayır, yanlış okudun ! der.

- ???? :S

Diğer odada tv izleyen babasına götürür mektubu,

- Baba bak sana mektup yazdım hadi oku der.
Babası, annesi okurken duymadığı halde, o da aynı mantıkla, benzer şeyleri okur.

Babasına evet doğru okudun der.

Anne iç sesi,

- Nasıl yani ? !

12 yorum:

sinarana dedi ki...

:) musti ve sevimli halleri//masallah diyelim//

zehra dedi ki...

kısıye ozeldır derız ya mektub olayı:)
bu tam oyle olmus :)))

tuğçeadaş dedi ki...

hahaaay :))) sabah kahkahası için çok teşekkürler...

Fosi dedi ki...

:)))harika ya!
maşallah,bayılıyorum ben bu musticige.
birde bu öpücük suyu mantığını fena halde beğendim;)

kubra zeynep kara dedi ki...

canım benim yaa,
mustimin mektubu babasına duygularına tercüman olanda elbette babası olacaktı:))
çok zeki maşallah canımm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

özlemişim oğluşunun zekice cevaplarını,
sevimli şey seni... :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

babayı kayırmış mı ne biraz musti:)))) bizimkiler de cepten mesaj atarlardı ustelik bir de yavas yavas tekrarlayarak yazdığını sandıkları seyleri...ben de ardından turkçe meali gonderirdim yeni bnir sms le:)))

GeCe dedi ki...

nasıl yani, acaba birşey mi atladın

herhalde babasını istediği kadar göremiyor ona daha toleranslı

Primarima dedi ki...

ee o mektup babaya özel bir mektup baba dogru okudu tabiki:)

DAISY DESIGN dedi ki...

canım süpermişşş ben de bloguma beklerim sevgiler

edaca dedi ki...

hahahahahahahahahaha kocaman bı kahkaha bu cocuk bır bıtırım bıtırım masallah :))))))))))

hülya dedi ki...

" babasının oğlu " demek bu demek oluyor demek:)