11 Mart 2009

VİYANA'DAN POSTA VAR



Biraz önce kapımız çaldı ve postacı sevgili Ceyda'nın sıcacık mektubunu ve dünya tatlısı hediyelerini getirdi. Bu bizim internette tanışıp, posta ile aldığımız aldığımız ilk hediyemiz. :)

Ceyda'cım, Musti balonlara çok sevindi, hemen şişirdim, ona bloğundan Dilanur'un fotoğrafını gösterdim, Dilanur ve annesi göndermiş dedim. Dilanur'a bayıldım dedi, şu anda balonlardan biri Musti'ymiş, diğeri Dilanur, onları konuşturuyor ve uçuruyor :) ( Ve anne Dilanur'a gidelim, diyor )

O şahane mayo sayesinde, Musti bu yıl, plajların en şık çocuğu olacak :)

O özel etkili çaylar, tam zamanında yetişti biliyor musun ? :) Yazarken bir yandan içiyorum.

Şekerleri Musti ile paylaşıyoruz, aplikleri de Mustinin tişört ya da pantolonuna dikeceğim.

Kitap ayracı, her zaman kuran'ımın arasında duracak.

Canım benim çok teşekkür ediyorum, tüm güzel hediyelerin, sıcacık, samimi mektubun için. Günümüze güzellik kattın, renk ve neşe kattın. taa oralardan pırıl pırıl sıcacık yüreğini bize hissettirdiğin için kucak dolusu sevgilerimle. Tatlı Dilanur'u ve seni çok öpüyorum :)

8 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hepsi cok cici :)) Kelebek'imin kalbi kocamandir :)) Iyi gunlerde kullanin hediyelerinizi :))

... dedi ki...

ne kadar şeker şeyler ya bunlar:))
güle güle kullanın.

KelebekGibi dedi ki...

Her postamin gönderdigim yerlere ulasmasi beni cok mutlu ediyor öncelikle bunu belirteyim :)
Yaa Musti'nin cazibesi, o hazircevapligi beni yazmaya zorladi, bu cocuga birsey yollamaliyim diye düsündüm illa icimden :) Balonlarla yaptigi diyalogda yine ondan beklenen bir güzellikte :) Canim benim yakin olsaydik görüsürdü Dilanur'la tabiki ama iste gurbetten ancak bu kadari geliyor elimizden:)
Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

çok güzel ciciler yaaa bayıldım Musti şortuyla kızlarının gözdesi olacak çok yakışcak eminim...güle güle kullan hediyelerini ....ne güzel bir incelik tebrikler kelebek gibi arkadaşımız Ceyda...

GeCe dedi ki...

çok cicler güle güle kullanın mustiye çok yakışacak şortu

Sevde dedi ki...

Çok güzeller :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hep mutlulukla dolun.
sevgiler.

hülyakonar dedi ki...

hediyeler bahane , olay şahane ...