14 Kasım 2008

DUVARDAKİ SOYUT ÇALIŞMA

Akşam, büyük oğlum ile örüntü, ortanca oğlum ile, İstanbul il haritası çizimi ve tarihi yerlerin haritada resmedilmesi konulu ödevleri yaptık.

Musti durur mu, o da ödev yapmalıymış.

Onunla da fon kağıtlarımıza bir kaç balık çizip, kestik, oyuncak gözler yapıştırdık.Öptü durdu balıklarını. Israrla duvara yapıştırmak istedi, babası da kıramadı caaanım duvarlarımıza yapıştırdık.

Ona faaliyetlerimizi asması için mantar pano almalıyım ve duvara resim çizebilmesi için, geniş bir çizim alanı ayarlamayım.

Duvarlarımız Musti'min soyut çalışmaları ile dolu.....Picasso'm benim.

Sonra da Kurtlar vadisi'ni izlemeyi haketttim.

Bu Türksat frekansları değişeli, ATV çıkmıyor. Uyducuyu kaç kere getirttim. Bir uyduramadı uyduruk uyduyu.

Dilber halamı izleyemiyorum şimdilik.

6 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Betül'cüğüm,

Yazılarını okudukça kızımın küçüklüğünü (şimdi 16)yeniden yaşıyorum, ki zaten insan hiç unutmuyor galiba. Bu arada şanslısınız. Odasının tüm duvarlarını hatta babasının omuzlarında tavanın da bir kısmını boyamıştı. Ama çok eğlenceliydi.

Sevgilerimle.

Hülya Konar dedi ki...

betülcüm,
nazar var üstünde senin :(

internet bağlantından sonra şimdide tv bağlantın sorunlu :)

sinir oluyorsunudur eminim.ne gıcık birşey...

Betül dedi ki...

Betülcüm, sizinde maceralarınız keyifliymiş, renkli oda, ne hoş.

Hülyacım, elektronik aletleri sabote mi ediyorum ne, hep de bana gerekli olanlara bişiler oluyo..

zehra dedi ki...

yerım ben o picasso yu :)
bu arada bizim evdeki atv de sizinki gibi bende dilber halayı ozledım :))

Betül dedi ki...

Zehracım, ben de özledim dilber halamızı. :)

Hülya Konar dedi ki...

öyle olur zaten...sakınan göze çöp batar derler ya,boşuna dememişler...lazım ya bozuluyor işte:)