5 Ağustos 2010

Sanat

Annesi mutfakta henüz pişirdiği vişne reçelini kavanozlara doldururken Musti mutfağa gelip annesini çağırır.

-Anne gel bak, sanat göstereceğim sana der.

- Sanat mı ? O da neymiş der, annesi

-Sanat sanat, resim yani, gel bak ben yaptım. Senin ne zeki olduğunu herkes anlasın diye yaptım diye ilave eder Musti.

Annesi,

-Benim ne zeki olduğumu mu ? diye sorarak oğlunun peşinden gider.

Bilgisayarın başına götürür annesini Musti. Bir çizim programında çizdiği çeşitli resimleri boyayıp, slayt haline getirdiğini anlatıp, annesine izletir. Annesi de keyifle oğlunun slaytını izler.

Bir yandan da ilave eder Musti;

-Anne, senin "oğlunu eğiten , zeki anne" olduğunu herkes anlasın diye yaptım eder.

Annesi şaşırıp, gülümseyip, oğluna sımsıkı sarılıp, onu öper ve tebrik eder.

0 yorum: