15 Mayıs 2009

Domatesli dondurma

http://www.tucoo.com/pixel/Disney_Winnie_the_Pooh/images/Winnie_the_Pooh_39094.gif
Abisi, Musti'yi 2.5 saat parkta oynatır, o yine eve gelirken her zamanki gibi çok az oynadığından şikayet eder ve ağlar.

- Anne dondurmam düştü, yarısını yiyemedim üüüüüüü:(

- Aaa ben sana yenisini alırım oğlum, üzülme. En çok neyli dondurma seviyorsun?

- Çiçolatalı, poytakallı, domateşli

- ? Domatesli öyle mi ?

***************************

Yemeğini yerken, kaşığın arkasında kendi aksini görür.

-Anne bak ne tombik olmuşum bu yemeği yeyince.

******************************

-Anne, balkondan baba diye seslensem, babam beni işten duyabilir mi ?

-Yok oğlum duyamaz, çok uzak orası.

-Ama ben balkondan iş yerinin sesini duyabiliyorum, o da beni duyar.

15 yorum:

GeCe dedi ki...

yakın mı acaba nasıl duyuyor sesini?

kaşığa çok güldüm ilahi musti sende iç tarafından göster bak oğlum daha da zayıflamışsın daha çok yemelisin de hehe

herşeyden azıcık dedi ki...

Ah ah benimkilerde mustinin yaşına dönseler ne güzel olurdu şimdi höt höt konuşup duruyorlar kazık kadar oldular mustimi seni çok öptüm.

şirinem dedi ki...

canım benim kıyamam ben ona :)bu yaşlarda çok tatlı oluyorlar büyüdükçe Allah uzun ömür versin dertleride büyüyor

Unknown dedi ki...

domateşli((:

zehra dedi ki...

lütfen annesi
söz konusu mustafa iste hersey mumkun:)
o domateslı dondurma sevebılır sonra babası ıs yerınden onu duyabılır :)
musti hayranım sana
bayılıyorum
hattaaa bitiyorummmm:)))
ve sana kocaman MASALLAH

esra dedi ki...

Betül bu gece rüyamda musti yi gördüm:)bornozdan bir kolunu çıkarmış diğerini çıkarmak için çabalayıp ağlıyor ama bornozun kolu yokmuş;)bende mustinin günlüğünü rüyalarımda takip edicem artık heralde:)

esra dedi ki...

Betül yaa..benim bloğumun adresini verirmisin:)hihihi

Primarima dedi ki...

Çok komik ama ya...domatesli.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah musti yine harikasın:)) domatesli dondurma demek:))

edaca dedi ki...

hiiiiiii domateslımı ıyyyk mustı ıyyykkkkk burun sımılı koyam suraya :)))

canım benım demekkı babayla telepatı kuruyorrr kucuk adam masallah kuzumaaa masallah :))

kubra zeynep kara dedi ki...

bence çok ilginç bir fikir,
bende istiyorum domatesli dondurma:)

Hülya Konar dedi ki...

musti babaya çok düşkün.çoğu macerasında babasından bahsediyor...

iyi pazarlar betülcüm,sana ve sevgili ailene.

sinarana dedi ki...

çikolatalı poytakallı dometeşli:P:P

küçük bebelerin konuşurken r'' leri söylememesi çok tatlı oluyor..
yeyim yeyiz biz biz mustiyi..:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))
BAYILIYORUM BU MUSTİYE..
TABİİ erguvanlarada :)))

Butikpartim dedi ki...

Çok şeker ya,ne kadar sevimli oluyorlar:)