9 Nisan 2009

Şakacı Hormonlar

Bu kış, Musti için bol öksürüklü, bol ventolinli geçti. Dün akşam, yine öksürüğünün arttığını +burnunun da tıkanıp, renginin solduğunu görünce, yine mi dedim. Burnumun direği sızladı, ağlamamak için kendimi zor tuttum. Ve kendime inanamadım. Aslında pek sulu göz biri değilimdir, hayat zamanla öğretmişti her şeye zırlamamayı. Şakacı hormonlarım, son zamanlarda şaşırtıyorlar beni.

Niyetim, annelik üzerine bayıcı edebiyatlar yapmak değil ; ancak kalbinin başka bir bedende atması, öksürük sesini duyduğunda, senin ciğerinden bir parça kopması bambaşka bir şey...

13 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Bu yil bizdede bol hastalik oldu canim, kizim hala daha öksürük hatta bronsit oldu biliyorsundur blogumda yazmistim, öksürük tikamisti birkac gece sürekli nefes alamayacak sekilde...
Bende artik en ufak seyde dikkat eder oldum, terli mi yeterince iyi giyindi mi havaya uygun ..vs.
Allah onlarin hastaliklarini hafifletsin, insan kiyamiyor öyle görünce.
Musti`ye de bol saglikli günler diliyorum.

TATESAL dedi ki...

Ah canım kıyamam ben sana...

denizanasi dedi ki...

ahann biri daha:) burnunun ucunda gözyaşı olan :) allah bize kolaylık versin :)

GeCe dedi ki...

ay mustiyi gördük ama kıyamam hasta mı olmuş geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir bende biriki saat önce hasta oldum bademciklerim şişti bir anda yaaa annemi istiyom

SenaBera dedi ki...

Çok geçmiş olsun Mustiye, o ve abileri hasta olması, annelerinin gözleri dolmasın... Bu arada Mustiye maşAllah barekAllah, hem çok akıllı hem çok şirin...

kubra zeynep kara dedi ki...

tam hayalimde canlandırığım gibiymiş benim yakışıklım mustim:)
çok geçmiş olsun,
ben annelerde bu sabrı bu şevkati bu merhameti gördükçe sizleri tanıdıkça Allahımdan daha fazla ümitvar oluyorum.
kullarına merhametini düşünüyorum.
ayrıca annemin bir öksürük ilacı vra onuda mustime yazmadan geçemme.
keçiboynuzunu kırarak 3-4 dk kadar kaynatıp,20 dk kadar dinlendirir balla tatlandırır içirir.
en zorlu öksürüğü,bronşiti alerjiyi vs 1 haftaya kalmadan rahatlıkla geçirtir.
yeniden çok geçmiş olsun minik prensime:)

Betül dedi ki...

:) teşekkür ederiz ablası.

herşeyden azıcık dedi ki...

Gerçekten bu seneyi hiç anlamadım ben tamamen hastalıkla geçirdik belki adam gibi kar yağmadı mikroplar kırılmadı olabilir.Üzüntünü anlıyorum çok geçmiş olsun.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah canım ya anne olmayan anlayamaz ama durumumuz aynen budur

Primarima dedi ki...

gecmıs olsun...blogunuzu yenı kesfettım bundan sonra takıp ederım :)
bu sene herkes aynı dertden muzdarip hastalıklar bıttı derken yenıden gelıverıyor ama olsun,gelen hastalık varsın grıp olsun.

papatya prenses dedi ki...

Allah şifa versin minik yaramaza tez zamanda.

Nacizane bir tavsiyem olacıktı, burun tıkanıklığı için iki burun deliğine de birer damla susam ve çörek otu yağı sürdügünüz zaman sabah akşam kısa zamanda geçiyor bi iznillah..

Betül dedi ki...

:) teşekkür ederiz efenim.

Hülya Konar dedi ki...

tekrar geçmiş olsun betülcüm:(