21 Aralık 2008

HAYIYY ! BEN BEBEKİM

Babası, akşam yemeğinde, kılçıklarını ayıkladığı balık tabağını Musti'nin önüne koyar. Musti'de çatalı ile, balıklarını bir güzel yemeye başlar. Birazdan ;

-Baba bu balıktan çediidet ( çekirdek )çıktı,

diyerek elindeki kılçığı gösterir. Abisi de,

-Çekirdek değil o Musti, kılçık o kılçık der.

***************

Babası ve abileri ile, dışarı çıkmak için yerde oturmuş bekleyen Musti'ye, babası çoraplarını ve ayakkabılarını giydirmekle meşguldür. Abisi der ki;

-Baba, Musti kendisi giyebiliyor.

Musti'de suratını asıp,

-Hayıyyy ! ben bebekim, babam giydiycek

der.

11 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ipek de balıktan kılçık çıkınca diken çıktı derdi :),
video istiyorum desem,sesini ve konuşmasını çok merak ediyorum desem,aslında kendisinide merak ediyorum musti beyin ama :))

Adsız dedi ki...

İpek süper ya ne kadar bilmiş ama akıllı cümleler kuruyorlar bazen insan hayret ediyor değil mi?

Adsız dedi ki...

Bu arada bizim perinin kızı İpek gelmiş aklıma İpek yazmışım az evvel pardon ya :)

Seybe dedi ki...

Bende yukarıda perili koskun yorumunun aynısını yazmak ıcın acmıstım yorum penceresını:) Cok merak ediyoruz su Mustiyi artık tanıssak..

Adsız dedi ki...

uyanık musti :)Çok şeker ya.Bebek olmak her zaman iyidir.Bİzim kız da ben bebek değilim ablayım diye kızıyor bize.Bazen şaşırıp ben abiyim bile diyor :))

Betül dedi ki...

@ periliköşk, diken he :) çok alem şu minikler, güzel benzetmiş ipeğim.

@ C W, şimdiki çocuklar çok alem, hepsi pek bilmiş, bizler zamanında böyle değildik.

@ Şeybe, açıkçası biraz çekiniyorum, googleden çok gelen giden var,

@ yaşamladans, ben abiyim he :) çok şirin :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Musti olayı çözmüş :) Bravo :))

zarpandit dedi ki...

ya bayılıyorum su mustiye :) harika bi ufaklık afacan sey ya :)))

edaca dedi ki...

aaa mustıyı merak edenlere duyrulur ben bu konuda sukur sanslıyım :))

masallah yerınde durmayan kıpır kıpır kar tanesı gıbı bembeyaz petek gıbı suratı tam bı erkek hatta adammm bılmıs adam suratlı bı bebekkkkk pardon genc adam :)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

biz kıskandık şimdi:((

Hülya Konar dedi ki...

işimize gelince bebek,gelmeyince ben büyüdüm :)

ileride politikacı olabilir senin bu harika oğlun:)