21 Aralık 2008

HAYIYY ! BEN BEBEKİM

Babası, akşam yemeğinde, kılçıklarını ayıkladığı balık tabağını Musti'nin önüne koyar. Musti'de çatalı ile, balıklarını bir güzel yemeye başlar. Birazdan ;

-Baba bu balıktan çediidet ( çekirdek )çıktı,

diyerek elindeki kılçığı gösterir. Abisi de,

-Çekirdek değil o Musti, kılçık o kılçık der.

***************

Babası ve abileri ile, dışarı çıkmak için yerde oturmuş bekleyen Musti'ye, babası çoraplarını ve ayakkabılarını giydirmekle meşguldür. Abisi der ki;

-Baba, Musti kendisi giyebiliyor.

Musti'de suratını asıp,

-Hayıyyy ! ben bebekim, babam giydiycek

der.

11 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ipek de balıktan kılçık çıkınca diken çıktı derdi :),
video istiyorum desem,sesini ve konuşmasını çok merak ediyorum desem,aslında kendisinide merak ediyorum musti beyin ama :))

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

İpek süper ya ne kadar bilmiş ama akıllı cümleler kuruyorlar bazen insan hayret ediyor değil mi?

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Bu arada bizim perinin kızı İpek gelmiş aklıma İpek yazmışım az evvel pardon ya :)

Seybe dedi ki...

Bende yukarıda perili koskun yorumunun aynısını yazmak ıcın acmıstım yorum penceresını:) Cok merak ediyoruz su Mustiyi artık tanıssak..

yasamladans dedi ki...

uyanık musti :)Çok şeker ya.Bebek olmak her zaman iyidir.Bİzim kız da ben bebek değilim ablayım diye kızıyor bize.Bazen şaşırıp ben abiyim bile diyor :))

erguvan ağacı dedi ki...

@ periliköşk, diken he :) çok alem şu minikler, güzel benzetmiş ipeğim.

@ C W, şimdiki çocuklar çok alem, hepsi pek bilmiş, bizler zamanında böyle değildik.

@ Şeybe, açıkçası biraz çekiniyorum, googleden çok gelen giden var,

@ yaşamladans, ben abiyim he :) çok şirin :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Musti olayı çözmüş :) Bravo :))

Zarpandit :) dedi ki...

ya bayılıyorum su mustiye :) harika bi ufaklık afacan sey ya :)))

edaca30 dedi ki...

aaa mustıyı merak edenlere duyrulur ben bu konuda sukur sanslıyım :))

masallah yerınde durmayan kıpır kıpır kar tanesı gıbı bembeyaz petek gıbı suratı tam bı erkek hatta adammm bılmıs adam suratlı bı bebekkkkk pardon genc adam :)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

biz kıskandık şimdi:((

hülyakonar dedi ki...

işimize gelince bebek,gelmeyince ben büyüdüm :)

ileride politikacı olabilir senin bu harika oğlun:)