14 Aralık 2008

BAKTERİLERİMİ PARKA GÖTÜRÜCEM !

Akşamın geç bir saatinde, burnu tıkanıp, hafiften nezlemsi olmuş Musti'ye annesi burun damlası damlatmak niyetindedir. Burun damlası, Musti'nin en hoşlanmadığı şey olduğu için, annesi alıştırmak ve mantığını anlatmak amacı ile anlatmaya başlar.

-Musti'cim, burnun tıkanmış oğlum, biraz burun damlası damlatsak iyi olur.

-Neden anne ?

-Burnunu damla ile rahatlatmazsak, orada biriken bakteriler seni ateşlendirebilir.

-Batteriler ne şekil anne ?

-Gözle görülemeyecek kadar küçük, aynı zamanda çirkin ve bize zarar verici, hani Adibo da izliyoruz ya. Burun damlası oradaki bakterileri kovalayacak, gidin Musti'nin burnundan, Musti'yi hasta edemezsiniz diyecek, onlarda gidecekler.

-IIıı ıhhh, olmaz, damla istemem anne.

-Biraz ben sana damlatayım, sonra da sen bana damlatırsın, sırayla.

-Iıı ııh anne, batterilerime bayıldım ! onları parka götürücem, yemek yediricem, önce ayakkabılarımı giyicem........kaydıraktan kaydırıcam, salıncakta sallıycam..............

Detayları ile anlatır da anlatır.......

7 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

:D :D Bakterileriyle barisik cocuk :)

Hülya Konar dedi ki...

sonunda damlattın dimi betül:)

mustiye anlatma ama bakterinin türkçeye çevrilmiş hali çöpelcan-mış biliyormusun?

bende geçen gün tesadüfen öğrendim,mustimin sayesinde hatırladım...

Hülya Konar dedi ki...

geçmiş olsun demeyi unuttum betülcüm.umarım sana ve tüm aileye yayılmadan toparlar kendisini.

Betül dedi ki...

çöpelcan, :) ayy bu tdk öldürecek beni,

tabi ki damlattım hülyacım, mecburen.
en irrite olduğu şey ama napalım.

teşekkür ederim canım benim.

Betül dedi ki...

ceydacım avatara bayıldım çok şeker, sana da çok yakışmış :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Musti'nin Maceraları adlı bir kitap yazmalısın Betül'cüm :) Çok şeker, nasıl bıcır bıcır konuşuyor, Allah nazardan saklasın..

Seybe dedi ki...

:) tebrıkler musti:) bakterilerde seninle olmaktan çok mutludur eminim:)